بازدید مدیر کل لجستیک راه آهن ج .ا.ا از پایانه و مرکز لجستیک اینچه برون

مدیر کل لجستیک راه آهن ج .ا.ا بهمراه مشاوران و اعضای شرکت روسی از پایانه و مرکز لجستیک اینچه برون استان گلستان بازدید نمودند .
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 دراین بازدیدگفت : با وجود کریدور ریلی بین المللی اینچه برون و ورود خط عریض و نرمال و ایجاد بندر خشک اینچه برون توسعه اقتصادیمنطقه و کشور از این حوزهدر مدار حمل و نقل ریلی بین المللی قرار دارد.

 

محمد رضا قربانی در حاشیه بازدیدهای میدانی ازمرکز لجستیک اینچه برون با مدیر کل لجستیک راه آهن ج .ا.ا بهمراه مشاوران و اعضای شرکت روسی به مواردی همچون احداث خطوط فرعی و ایجاد سکوی بارگیری و تخلیه به منظور حمل و نقل مواد نفتی و محصولات مرکبات ، غلات و کلینگر سیمان و ... اشاره و اظهار داشت:اداره کل راه آهن شمال شرق 2 با اقدامات خوبی که در حوزه خطوط ریلی ایستگاه اینچه برون به منظور دست یابی به ظرفیت های بالای حمل و ترانزیت بار و تقاضاهای بخش خصوصی برای حمل و نقل ( 5کیلومترخطوط ریلی ) در ایستگاه اینچه برون راه اندازی و درحوزه ایستگاه اینچه برون نیز فعالیتهای خوبی انجام پذیرفته است .

در این حضوراز چگونگی حمل و نقل ریلی و جاده ای و همچنین توسعه خطوط ریلی، ایجاد بندر خشک و مراکز لجستیک در پایانه مرزی اینچه برون و بارانداز در محوطه حوزه مرکز لجستیک اینچه برون و همچنین تسهیل واردات و صادرات و جنبه های اقتصادی آنها در گمرکات استان بصورت عینی بازدیدواز سکوی تخلیه و بارگیری غلات ، خطوط نرمال وخط عریض اینچه برون ، بندر و مرکز لجستیک خشک و محوطه و پایانه مرزی راه آهن اینچه برون بازدیدهای تخصصی و میدانی لازم صورت پذیرفت و حاضرین به رشد و شکوفایی پایانه و مرکز لجستیک اینچه برون اذعان داشتند واین منطقه را مستعد شکوفایی در حوزه حمل و نقل ریلی عنوان نمودند.

  15 اسفند 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61272
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام