مدیر عامل نمایشگاههای گلستان:
نمایشگاه گلستان دروازه توسعه آسیای میانه است/ برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در روزهای آتی

نتیجه تصویری برای مهرداد یزدی مدیر عامل نمایشگاههای استان گلستان

مدیر عامل نمایشگاههای استان گلستان گفت: نمایشگاه بین المللی امن ترین  مکان برای حمایت از تولید کنندگان است و از این رو گلستان دروازه توسعه آسیای میانه است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، مهرداد یزدی ظهر امروز در  جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی محل رویداد های مهم اقتصادی است و با دید توسعه صادرات غیر نفتی ایجاد شده است.

وی افزود: این نمایشگاه ویترین و آبروی گلستان است و توجه و حمایت مسئولان و بخش خصوصی موجب رونق اقتصادی استان شده و زمینه اشتغال بسیاری را فراهم می آورد.

یزدی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی گلستان جزو شش نمایشگاه جهانی است که ساختمان آن نیز مطابق استانداردهای نمایشگاهی در کشورهای پیشرفته از جمله آلمان الگو برداری و ساخته شده است.

وی با بیان اینکه از سال 95 تا کنون تعداد 44 رویداد و نمایشگاه در این مکان برگزار شده است، اطهار کرد: تا چند روز آینده نمایشگاه گل و گیاه در محل دائم نمایشگاههای استان گلستان به مدت پنج روز از روز  سه شنبه دهم اردیبهشت ماه با شرکت ت25 تولید کننده گل و گیاه، و فضای سبز شهرداری و سازمان زیبا منظر برگزار خواهد شد.

یزدی با اشاره به اسکان سیل زدگان در محل دائمی نمایشگاه گلستان هم گفت: نزدیک به 7500 چادر در روزهای اول جاری شدن سیل در این مکان برپا بود که خانواده های سیل زده در آن اسکان داشتند و  تمامی امکانات نمایشگاه تا 22 فروردین که در این مکان حضور داشتند در اختیار آنان قرار داشت.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی گلستان بابت خدماتی که به سیل زدگان ارائه کرده هیچ هزینه ای را از دستگاه های متولی دریافت نکرد و تا آخر اجرای طرح همگام با دیگر مسئولان در حمایت از مردم سیل زده پای کار بود.

عضو هیات مدیره انجمن نمایشگاه های بین المللی کشور بیان کرد: گلستان در بین نمایشگاه های بین المللی کشور از جایگاه خوبی برخدار است و بسیاری از شرکت کنندگان آن ثابت هستند و سعی مان بر این است تا آن جا که ممکن است جایگاه نمایشگاه را در کشور و حتی در عرصه بین المللی ارتقاء ببخشیم.

یزدی گفت: هر اندازه از نمایشگاه بین المللی گلستان حمایت صورت گیرد بی شک  به اقتصاد منطقه کمک خواهد کرد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه استارتاپ ها از جمله برنامه های است در دستور کار داریم و امیدواریم به زودی آن را اجرائی کنیم.

 

  8 اردیبهشت 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61893
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام