رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی:
گشایش نمایشگاه قرآن با عنوان «جلوه های قرآن در هنر» در شهرستان کردکوی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی از گشایش نمایشگاه قرآن با عنوان «جلوه های قرآن در هنر» با حضور فرماندارکردکوی، مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از مسئولان و محبان کلام الهی در روز شنبه 27 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری شهید بهشتی آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ یاسرمسعودی افزود: با حضور هنرمندان رشته های مختلف با هدف تعمیق فرهنگ قرآن و الگوسازی برای رفتار قرآنی برپا شده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با بهره گیری از داستان ها و مضامین والای قرآن کریم وکلام نورانی اهل بیت (ع) بر آن است تا از دریچه و نگاه هنرمندان ، ارزشها و فضیلت های اسلامی جامعه را تقویت و ارتقاء بخشد و در جهت فروکاستن رذایل و ناهنجاری ها گام بردارد .
مسعودی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در بخش های خوشنویسی ، طراحی و نقاشی ، حجم ، قصص قرآنی ، شعر و ادب ، تذهیب ، عرضه محصولات فرهنگی ، کتاب و نسخ خطی ،کرسی تلاوت و تواشیح از ٢٧ تا ٣٠ بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر دایر است.
وی در خاتمه ضمن دعوت از عموم مردم شریف منطقه به حضور در این نمایشگاه فرهنگی و ارزشی، گفت: یکی از بخش های قابل توجه این نمایشگاه غرفه کودکان است که در این غرفه یک قصه از قرآن برای کودکان گفته می شود و بر اساس این قصه کودکان به نقاشی می پردازند.

  28 بهمن 1397
بخش : کردکوی / فرهنگی
کد خبر: 61152
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام