خسارت ۳۰۰ میلیاردتومانی سیل به زیرساخت‌های حمل و نقل در گلستان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/2/14/9854082_854.jpg

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ها و زیرساخت‌های حمل و نقل در گلستان گفت: در سیل اخیر راه‌آهن، راه‌های روستایی و ابنیه‌های فنی تخریب شد که دولت درصدد جبران این خسارت‌ها است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: باتوجه به سفر کمیسیون عمران مجلس قرار شد مسئولان اجرایی از جمله وزارت راه و شهرسازی هم کنار آنان باشند تا ارزیابی از وضعیت موجود، اقداماتی که انجام شده و اصلاحات موردنیاز در آینده، انجام شود.

وی با بیان اینکه خسارت سیل به زیرساخت‌ها به ویژه در بخش حمل و نقل بسیار بالا بوده و در حال جمع‌بندی است، گفت: باید برای کاهش خسارت در حوادث احتمالی آینده برنامه‌ریزی کنیم. علاوه براین برای جبران بخشی از خسارت‌های این بخش از ظرفیت بودجه ۹۸ استفاده خواهیم کرد.

آدم‌نژاد با اشاره به برآورد ۳۰۰ میلیارد تومانی خسارت به راه‌ها و زیرساخت‌های حمل و نقل در گلستان بیان داشت: در سیل اخیر راه‌آهن، بسیاری از راه‌های روستایی، ابنیه‌های فنی مانند آب‌رو، پل‌ها و ... تخریب شد که دولت درصدد جبران این خسارت‌ها است.

وی گفت: گزارش خسارت‌ها به زیرساخت‌های حمل و نقل استان در دو مرحله تهیه و به وزارتخانه ارسال شده است، این ارزیابی‌ها در اختیار ستاد قرار گرفته و به محض اینکه دولت منابع مالی آن را تأمین کند به استان‌های خسارت دیده پرداخت خواهد شد.

  14 اردیبهشت 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61954
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام