وزیر امور اقتصادی و دارایی:
۳۰میلیارد تومان تنخواه برای رفع خسارت سیل به گلستان پرداخت می‌شود

۳۰میلیارد تومان تنخواه برای رفع خسارت سیل به گلستان پرداخت می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ۳۰ میلیارد تومان تنخواه برای رفع خسارت سیل به گلستان پرداخت می‌شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) فرهاد دژپسند عصر شنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: برای تأمین نیازهای مردم آسیب دیده در سیلاب باید راه حلی در نظر گرفته شود تا با توجه به آن تصمیماتی اتخاذ شود.

وی افزود: حجم و گستردگی سیل اخیر چندین برابر سیل سال های گذشته بود ولی خوشبختانه تلفات و خسارت آن نسبت به قبل کمتر بوده است.

دژپسند گفت: این امر به دلیل تغییرات در زیرساخت ها و مدیریت درست و به موقع مسئولان و توجه به هشدارها محقق شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه در گنبدکاووس هیچگونه تلفات جانی و مصدومیت نداشتیم ولی مردم در شرایط سختی به سر می برند و باید تصمیمات عاجلی در این زمینه صورت گیرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: زندگی در گل و لای، آب‌گرفتگی منازل و نبود آب و برق بسیار سخت است و طبیعی است که مردم انتقادات و گلایه‌هایی داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر پنج میلیارد تومانی که به استان‌های سیل‌زده اختصاص یافته مبلغ ۳۰ میلیارد تومان تنخواه به دلیل حجم و گستردگی سیل و تخریب زیرساخت‌ها به عنوان تنخواه به استان پرداخت می‌شود.

  3 فروردین 1398
بخش : گنبد کاووس / اقتصادی
کد خبر: 61414
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام