رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان:
۵۳۰ میلیارد تومان از بودجه گلستان جذب شد

اعتبارات سفر رییس جمهور به گلستان اختصاص یافته است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: از اعتبارات سال ۹۷ که ۹۵۰ میلیارد تومان است تاکنون ۵۳۰ میلیارد تومان آن توسط دستگاه‌های اجرایی جذب شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان محمدولی روزبهان در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: به رغم اینکه سال 96 اعتبارات مصوب استان یک‌هزار و 60 میلیارد تومان بود، 419 میلیارد تومان جذب صورت گرفت اما در سال گذشته که میزان اعتبارات مصوب به 950 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد، گلستان توانست 530 میلیارد تومان جذب داشته باشد.

وی بابیان اینکه 22 درصد اعتبارات به‌صورت نقدی است، گفت: بقیه اعتبارات در قالب اسناد خزانه است که دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب این اسناد بیشتر تلاش کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان داشت: درصد جذب مالی باید با میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها متناسب باشد.

وی گفت: سال گذشته میزان منابع استان 530 میلیارد تومان و مصارف استان 894 میلیارد تومان بوده است.

قرجه طیار، نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به لزوم مدیریت حوزه‌های آبی استان به ویژه در اترک اشاره کرد و گفت: نیاز است مدیریت لازم در حوزه آبی اترک صورت گیرد تا حق‌آبه جمهوری اسلامی که در حال سرریز به کشور ترکمنستان است به داخل هدایت شود تا مورد استفاده کشاورزان استان قرار گیرد.

وی افزود: باید در توزیع اعتبارات، شاخص‌های محرومیت و جمعیت مورد توجه قرار گیرد و این توزیع عادلانه صورت پذیرد.

  12 خرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62212
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام