سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان خبر داد:
تصویب غرامت به 2108 کشاورز گلستانی خسارت‎دیده از سیل در مرحله سوم

نتیجه تصویری برای حمیدی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: در مرحله سوم پرداخت غرامت به خسارت‎دیدگان سیل گلستان، پرونده 2‎هزار و 108 کشاورز در کارگروه استانی پرداخت کمک‎بلاعوض به تصویب اعضا رسید.
به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، محمد حمیدی در جلسه کارگروه استانی برداخت غرامت به کشاورزان خسارت‌دیده از سیل فروردین 98 اظهار کرد: در مجموع برای 2 هزار و 108 پرونده، خسارتی بالغ بر 256 میلیارد و 646 میلیون ریال به بخش کشاورزی وارد شده است که در راستای مصوبه هیئت دولت در حمایت از واحدهای خسارت‎دیده از سیل و جبران 50 درصد از آسیب‎های وارد شده، این کارگروه مبلغ 128 میلیارد و 323 میلیون ریال کمک بلاعوض برای این تعداد پرونده مصوب کرده است.
وی تصریح کرد: بیشترین پرونده‎های تشکیل شده در مرحله سوم «کارگروه استانی پرداخت کمک بلاعوض سیل فروردین 98» مربوط به شهرستان‎های گمیشان با 946 پرونده، آق‎قلا با 638 پرونده و گنبدکاووس با 242 پرونده بوده است.
  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان افزود: از نظر میزان پرداختی نیز شهرستان‎های آق‎قلا با 69 میلیارد و 916 میلیون ریال، گمیشان با 40 میلیارد و 8 میلیون ریال بیشترین میزان ریالی دریافتی کمک‎های بلاعوض از مجموع پرونده‎های مصوب شده مرحله سوم کارگروه استانی را به خود اختصاص دادند.
  گفتنی است این کارگروه در مرحله دوم پرداخت غرامت به خسارت‎دیدگان سیل 98، یک‎هزار و 500 پرونده کشاورزان خسارت‎دیده از سیل را به تصویب اعضا رساند که در راستای مصوبه هیئت دولت در جبران بخشی از آسیب‎های وارد شده، این کارگروه مبلغ 119 میلیارد و 354 میلیون ریال کمک بلاعوض برای این تعداد پرونده مصوب کرد.
  در مرحله اول نیز مبلغ 20 میلیارد و 500 میلیون ریال به حساب کشاورزان خسارت‌دیده پرداخت کرد که این میزان غرامت مربوط به 334 پرونده کشاورزان شهرستان‌های آق‌قلا، گمیشان و گنبدکاووس بوده که 100 درصد محصول کشاورزی‌شان دچار خسارت شد.

  13 خرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62222
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام