مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ازشروع ممیزی انرژی ساختمانهای دولتی و اجرایی استان خبر داد

https://www.nigc-golestan.ir/upload/2019424114121343458.jpg

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ازشروع ممیزی انرژی ساختمانهای دولتی و اجرایی استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس محمد رحیم رحیمی از شروع  ممیزی انرژی ساختمانهای دولتی استان گلستان خبرداد.

وی افزود:حسب  بخشنامه ارسالی معاون اول محترم ریاست جمهوری به کلیه وزارتخانه ها ، سازمانها ، موسسات و شرکتهای دولتی ، نهادهای انقلاب اسلامی ، استانداری هاو فرمانداریها  این ممیزی با تشکیل ستاد کنترل مصارف در شرکت گاز  برنامه ریزی شده و طی هماهنگی های بعمل آمده در اولین اقدام ساختمان استانداری و شرکت گاز در برنامه ممیزی قرارگرفتند .

رحیمی با اشاره به اینکه براساس این بخشنامه دمای رفاه اتاقها و فضاهای داخلی و بسته بین  21- 18 درجه و دما در راهروها و فضاهای عمومی سر پوشیده  18 درجه تعیین شده است گفت: کارشناسان ذیربط با حضور درمحل استانداری گلستان میزان مصرف انرژی این مجموعه را مورد ارزیابی و سنجش قرار دادند و ضمن کنترل دمای اتاقها وسالنها ، توصیه های لازم و  راهکارهای اجرایی   که منجر به کاهش مصرف گازطبیعی می گردد را به آنها ارائه می کنند.

   وی ادامه داد:درهمین راستا تعدادی از ساختمانهای  ادارات  کل در سایت اداری استان را نیز مورد ارزیابی قرار دادیم  و در ادامه نیز تلاش داریم تا پایان سال تمامی ساختمانهای ادارات دولتی  و دستگاه اجرایی استان را مورد کنترل  و ارزیابی قرار داده و رسالت خود را بعنوان تامین کننده و حافظ انرژی پایدارگاز که  در حال حاضر 72  درصد سبد انرژی استان را پوشش می دهد به نحو مطلوبی انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه ازحمایت و همراهی بسیار خوب مدیران و کارکنان دستگاههای دولتی و اجرایی استان که نهایت همکاری را با این شرکت در زمینه  صیانت و ذخیره سازی انرژی گاز دارند  تقدیر و تشکر نمود.

  2 بهمن 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63151
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام