مدیرعامل گاز گلستان از همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان درزمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی تقدیر کرد

https://www.nigc-golestan.ir/upload/2019424114121343458.jpg

مدیرعامل گاز گلستان از همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان درزمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی  تقدیر کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، در گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان گلستان که با حضور  دکتر حق شناس استاندار ،چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی استانداری  و حجت الاسلام والمسلمین کیایی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری و ائمه جمعه استان برگزار شد   مهندس رحیمی مدیرعامل  گاز گلستان از همکاری  شورای سیاستگذاری  ائمه جمعه استان  در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی تشکر نمود.

در این گردهمایی دکتر حق شناس  استاندار گلستان پیرامون انتخابات پیش رو  ، حضور حداکثری مردم در این حماسه ملی ، کمک های  معیشتی دولت و  برنامه های  مهم استان مطالبی  عنوان کرد. 

 در همین راستا مدیرعامل گاز گلستان نیز با ابراز خرسندی از حضورش در جمع صمیمی ائمه جمعه استان  ،پیرامون شناخت گاز طبیعی  و مدیریت مصرف ایمن و بهینه گفت:همه ساله در فرصتهای مختلف با همکاری سازمانها و نهادها ، تریبونهای نماز جمعه و جماعات و رسانه های جمعی  با استفاده از ظرفیتها ی آنان اطلاع رسانی گسترده ای را  در زمینه صرفه جویی  در مصرف گاز صورت  می گیرد و تا بتوانیم از این انرژی طبیعی که به همه مردم  تعلق دارد صیانت کنیم.

مهندس رحیمی افزود: :همانگونه که گاز طبیعی رفاه و آسایش را بهمراه دارد  می تواند  بسیار خطرناک نیز باشد بنابراین شایسته است هموطنان عزیز در مصرف گاز طبیعی مسائل ایمنی را بویژه بررسی و اطمینان از محکم بودن دودکشها و بازبودن مسیر آنها ، بستن شیلنگ گاز با بست فلزی مناسب و موارد مرتبط دیگر جدی گرفته و خود و خانواده را از خطرات احتمالی در امان بدارند.

مدیرعامل گاز گلستان در ادامه  از همکاری و مساعدت  بسیار خوب  ائمه محترم جمعه استان که همه ساله در ایام مختلف سال با تاکیدات و توصیه های ارزشمند خود در زمینه  اهمیت انرژی گاز و آگاه سازی مردم نسبت به مباحث ایمنی و خطرات ناشی از گاز از طریق تریبونهای نماز جمعه ،  این شرکت را   یاری میرسانند تقدیر کرده و درخواست داشت تا این  همکاری در سال جاری و سنوات آتی نیز ادامه داشته باشد.

  22 آذر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63010
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام