وزیر راه و شهرسازی در گلستان :
تکمیل ترمینال جدید فرودگاه بین المللی گرگان از اولویت وزارت راه و شهرسازی است

وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به استان گلستان ، ضمن بازدید از پروژه در حال احداث ترمینال جدید فرودگاه بین المللی گرگان اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه های اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است و افتتاح آن موجب تفکیک پروازهای داخلی و خارجی در این فرودگاه می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر محمد اسلامی که امروز پنج شنبه 3 بهمن با استقبال دکتر حق شناس استاندار گلستان و جهت بازدید تعدادی از پروژه های محوری گلستان در حوزه راه و شهرسازی به استان سفر کرده، تصریح کرد: تکمیل ترمینال جدید امکان استفاده 5 پرواز همزمان در فرودگاه گرگان را فراهم می آورد و فعالیت فعلی را از جابجایی 250 هزار مسافر در طول سال به بیش از 2 میلیون مسافر ارتقا می دهد.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی 15 پروژه در دست اقدام در حوزه هوانوردی شامل پارکینگ، ترمینال، باند دوم، افزایش باند موجود دارد که تکمیل آنها تاثیر بسزایی در صنعت هوانوردی کشور دارد.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: ارتقا تجهیزات ناوبری برای افزایش استاندار ها مورد توجه جدی است تا بتوانیم الزمات استاندارد و ایمنی را به حداکثر برسانیم و قابلیت پرواز در تمامی حالات آب و هوایی را ایجاد کنیم.

دکتر اسلامی ادامه داد: هر چه تاسیسات ناوبری را با رعایت الزمات ایمنی کامل تر کنیم بی شک ضریب کنسلی پروازها خصوصاً در شمال کشور کاهش می یابد.

وی با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سطح سازمان بین المللی هوانوردی (ایکائو)، خاطر نشان کرد: کشورما در زمره کشورهای امن جهان در دهه های گذشته بوده و آسمان ایران همواره امن بوده و خواهد بود.

  3 بهمن 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63154
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام