مدیرکل میراث‌فرهنگی استان خبرداد:
فعالیت ۵ فروشگاه مجازی صنایع‌دستی در گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان با بیان اینکه در حال حاضر ۵ فروشگاه مجازی صنایع‌دستی در استان مشغول فعالیت هستند، گفت: با تقویت این فروشگاه‌ها می‌توان عرضه الکترونیک محصولات هنرمندان و صنعتگران را رونق بخشید.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، احمد تجری در نشست تجارت الکترونیکی صنایع‌دستی استان گلستان اظهار کرد: تنوع اقوام در استان موجب شده تا محصولات صنایع‌دستی استان ازلحاظ تنوع و تولید کمی و کیفی توان بالایی داشته باشد و وجود ۸۰ رشته در استان نشان از تنوع محصولات تولیدی گلستان است.

وی افزود: باوجود ظرفیت‌های بالا در حوزه صنایع‌دستی استان، نکته اصلی و حلقه مفقود این حوزه در گلستان، بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان بیان کرد: یکی از حوزه‌هایی که می‌تواند بازار فروش و عرضه محصولات صنایع‌دستی استان را تقویت کند، کسب‌وکار در فضای مجازی و تجارت الکترونیک است.

تجری خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به شیوع کرونا ویروس در سطح کشور و تعطیلی کسب‌وکار، شاهد دوام فروش و عرضه محصولاتی هستیم که در فضای مجازی فعالیت داشتند و اهمیت حضور در این فضا برای تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات بیش ‌از پیش احساس می‌شود.

وی گفت: یکی از برنامه‌های معاونت صنایع‌دستی استان در سال‌جاری با توجه به شیوع کرونا ویروس، تقویت فروشگاه‌های مجازی و برقراری ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان با این فروشگاه‌ها و پیگیری فروش و عرضه محصولات استان به‌صورت مجازی و الکترونیکی است.

  31 فروردین 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63377
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام