مدیرکل استاندارد گلستان خبر داد:
آغاز مرحله اول آزمون نازل های عرضه سوخت مایع در گلستان

https://standardna.ir/media/cache/thumb_homepage_slideshow_737x490/files/golestan/showPicture.aspx.jpg

مرحله اول آزمون نازل های عرضه سوخت مایع در استان گلستان آغاز شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مدیرکل استاندارد گلستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران، آزمون نازل­های عرضه سوخت مایع اعم از بنزین، گازوئیل و نفت می­باشد، این اداره کل در هر سال 3 نوبت، فراورده های مذکور را با هماهنگی و همراهی شرکت پخش فرآورده­های نفتی استان، مورد آزمون قرار می دهد.
محمود فرمانی افزود: حد مجاز خطا در این آزمون ها 5/0± درصد است و در صورتی که یک نازل بدون خطا یا دارای خطایی در محدوده مجاز باشد، آن نازل قبول و در غیر این صورت مردود خواهد شد. 
دبیر شورای استاندارد استان خاطر نشان کرد: در صورت تأیید نازل، برچسبی که جمله "مورد تأیید است" روی آن حک شده، روی توزیع کننده و در سمت نازل مربوطه نصب می­شود.
مدیر کل استاندارد گلستان یادآور شد: شهروندان گلستان در صورت مشاهده مشکلی در صحت عملکرد نازل جایگاه های عرضه سوخت مایع، می توانند موضوع را از طریق تلفن 1517 و سامانه پیامکی 30001517 به اداره کل استاندارد گلستان اطلاع دهند تا موضوع از طریق کارشناسان، بررسی و پیگیری شود.

  2 تیر 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63527
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام