مدیرکل استاندارد گلستان خبرداد:
نظارت مستمر بازرسان استاندارد بر بازارهای گلستان در نوروز

http://golestan.isna.ir//Files/News/Image/139712/40276.jpg

مدیرکل استاندارد گلستان از نظارت مستمر کارشناسان و بازرسان استاندارد بر بازارهای گستان خبر داد.

محمود فرمانی در گفتگو با پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) گفت: کارشناسان استاندارد در ایام نوروز نیز به طور مستمر بر بازار، جایگاه های عرضه سوخت مایع، تجهیزات شهربازی ها و ... نظارت دارند.
دبیر شورای استاندارد گلستان با بیان این مطلب که طرح نظارت نوروزی از 15 اسفندماه آغاز شده  و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، اظهار داشت: خط قرمز ما در استاندارد، سلامتی و ایمنی شهروندان است که این موضوع برای ما نه تنها تعطیل پذیر نیست بلکه در ایام تعطیلات و مسافرت های هموطنان عزیزمان، مورد تاکید بیشتری است.
وی افزود: طرح بازرسی بازار در ایام نوروز در راستای همین مهم طراحی و اجرا می شود که بر اساس آن در ایام تعطیلات نوروز، تعدادی از همکاران ما در محل اداره کل کشیک داشته و حضور یافته اند و تیم هایی بازرسی نیز مرکب از جمعی از همکاران اداره کل و نیز نیروهای شرکت های بازرسی همکار در بازرسی ها، به مراکز تمرکز، توزیع و عرضه کالا، شهربازی ها، جایگاه های عرضه سوخت مایع و ... سرکشی و نظارت داشته اند.
فرمانی افزود: در صورت مشاهده کالای مشمول استاندارد اجباری بدون نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین تر از استاندارد، کالاهای مورد اشاره، جمع آوری و توقیف می شود و تولید کننده و عرضه کننده آن به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی می گردند که نمونه آن طی روزهای اخیر، پلمب چندین مورد از تجهیزات پارک ها و شهربازی های استان بوده که به دلیل عدم رعایت ضوابط ایمنی و نداشتن تاییدیه ایمنی استاندارد، توقیف شده اند.
وی یادآور شد: برای اطمینان از صحت اجرای این طرح، بازرسان شرکت های همکار استاندارد نیز به صورت تصادفی مورد نظارت قرار می گیرند.
مدیرکل استاندارد گلستان در پایان خاطرنشان ساخت: شهروندان و مسافران نوروزی می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه استاندارد، مراتب را به سامانه تلفنی 1517 یا سامانه پیامکی 30001517 اطلاع دهند و یا با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد روی کالا، به سامانه پیامکی 10001517 به صورت رایگان از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد اطمینان حاصل نمایند.

  16 فروردین 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61577
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام