در دیدار استاندارگلستان و مجمع نمایندگان استان با وزیر راه و شهرسازی تاکید شد؛
تسریع در اجرای پروژه های زیرساختی, جاده ای و راه آهن گلستان

دکتر حق شناس استاندار گلستان و اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیدار کردند و در این دیدار بر لزوم تسریع در اجرای پروژه های زیرساختی, جاده ای و راه آهن گلستان تاکید شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس و اعضای مجمع نمایندگان استان با دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مدیران ارشد این وزارتخانه دیدار و ضمن بررسی پروژه های زیر ساختی استان بر لزوم تسریع در اجرای پروژه هایی همچون کنار گذر گرگان, جاده مینودشت و گالیکش به جنگل گلستان , جاده گنبدکاووس به اینچه برون به آق قلا به بندر ترکمن, فرودگاه کلاله, جاده آزادشهر به شاهرود , روگذر علی آبادکتول, زیرگذر کلاله, روستای زیارت گرگان, راه آهن اینچه برون به گنبد کاووس به شاهرود, جاده رامیان به شاهرود و تکمیل دوربرگردان های ایمن تاکید کردند.
لازم به ذکر است گلستان از مزیت مرز دریایی, هوایی, ریلی و زمینی برخوردار است که می تواند نقش موثری در توسعه استان داشته باشد.

  13 مرداد 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63643
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام