مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان :
تکمیل زیر ساخت های استان تحول اقتصادی بدنبال دارد

http://alborzegolestan.ir/wp-content/uploads/2019/04/IMG_20190425_132013_369.jpg

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت : با ارتقاء و تکمیل شدن پروژه های زیر ساختی استان رونق و تحول اقتصادی استان را شاهد خواهیم بود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با رییس و برخی اعضای هیات رییسه اتاق بازگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در صبح امروز بیان داشت : وجود پاپانه مرزی اینچه برون و ارتباط از طریق راه آهن سراسری بین الملی اینچه برون با کشورهای آسیای میانه موقعیت مناسبی را جهت بازرگانی بخش خصوص و سرمایه گذاران در حوزه صادرات و واردات ایجاد نموده است ،که در تلاش هستیم با تکمیل راه آهن و ارتباط آن با خط سراسری کشور امور را برای سرمایه گذاری بیشتر و رونق اقتصادی در استان و کشور فراهم سازیم.

رییس شورای هماهنگی حمل و نقل استان احداث لجستیک مرزی و ارتباط خط سراسری راه آهن اینچه برون به شاهرود و جنوب کشور از جمله طرح هایی است که از طریق مقامات عالی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین مرتبط دنبال میشود.

در این دیدار مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان خواستار تسریع در تکمیل و زیر ساخت های استان خصوصاً ارتباط راه آهن اینچه برون به راه آهن سراسری شد.

  16 دی 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63099
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام