طرح نظارت بر قالیشویی ها در گلستان آغاز شد

https://img9.irna.ir/old/Image/1396/13961117/82821786/N82821786-72159298.jpg

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت : با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و انجام مراسم خانه تکانی ، تقاضای مردم برای شتشوی فرش ها افزایش یافته و فعالیت کارگاه های قالی شویی در این ایام بیشتر می شود.

به گزارش گلستان فردا، علی اصغر اصغری گفت : بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان  با سرکشی مداوم بر فعالیت قالیشویی های  در سطح استان ، بر روند خدمت رسانی این مراکز از نظر کیفیت و قیمت شتشوی فرش نظارت مستمر می کنند.
وی اظهار داشت: ارائه نرخ نامه توسط افرادی که نسبت به دریافت فرش و تحویل آن به مشتری اقدام می نمایند وارائه به مشتری به منظور اطلاع از قیمت ونیز نصب نرخنامه مصوب درمحل دید مشتری در محل دفاتر الزامی میباشد.
اصغری گفت: در این طرح تیم های بازرسی به صورت مستمربر چگونگی عملکرد واحدهای قالیشویی نظارت داشته و با تخلفاتی نظیر گرانفروشی، تقلب ، عدم صدور صورتحساب و نظایر آن بر وفق مقررات برخورد قانونی لازم صورت انجام می دهند.
وی تصریح کرد : این طرح تا روزهای پایانی اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با متخلفین برخورد خواهد شد
وی از شهروندان خواست ضمن دقت در استفاده ازخدمات قالیشویی های مجاز و دارای پروانه، در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی با سامانه 124 تماس گرفته و مراتب را به اطلاع بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت برسانند.

  28 بهمن 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 64022
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام