مسابقات بین‌المللی اسکواش 30 بهمن در گرگان برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکواش در گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ بهمن طیبی در ادامه برگزاری مسابقات بین‌المللی در استان گلستان اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی اسکواش در تاریخ 30 بهمن در گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات تا پنجم اسفندماه در گرگان اجرا خواهد شد و امیدواریم همانند دیگر مسابقات شاهد اتفاقات خوب برای ورزش استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تاکید کرد: این چهارمین مسابقات بین‌المللی است که در سال جاری در گرگان برگزار خواهد شد و امیدواریم بتوانیم تا پایان حداقل سال یک مسابقه بین‌المللی دیگر را برگزار کنیم.

طیبی بیان کرد: مسابقات بین‌المللی ووشو، بسکتبال و والیبال ساحلی سه مسابقه‌ای بود که امسال در استان گلستان برگزار شد و با برگزاری این مسابقات در استان گلستان ثابت کردیم گلستان ظرفیت‌های بسیار بالایی در برگزاری مسابقات بین‌المللی دارد.

وی گفت: تلاش ما بر این است بتوانیم اتفاقات خوبی را برای ورزش استان رقم بزنیم و در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

  10 دی 1397
بخش : ورزشی
کد خبر: 60758
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام