معاون ورزش و جوانان گلستان:
جوانان برتر گلستان در ۶ بخش معرفی می‌شوند

گرگان – معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: برترین جوانان استان گلستان در جشنواره نشاط و امید در ۶ بخش مختلف معرفی می‌شوند.

محمود متقی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته جوان، اظهار کرد: مراسم تجلیل از جوانان برتر استان گلستان با عنوان جشنواره نشاط و امید ۲۵ فروردین برگزار می‌شود که جوانان برتر در ۶ بخش تجلیل خواهند شد.

وی افزود: برترین جوانان استان گلستان در بخش‌های گردشگری، کارآفرینی، ورزشی، روستایی و عشایری، مشارکت‌های اجتماعی و فضای مجازی انتخاب و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

متقی تصریح کرد: به دلیل وقوع سیل در گلستان بخشی از اعتبارات برنامه‌های هفته جوان را در اختیار ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی ورزش و جوانان گلستان قرار دادیم تا به سیل زدگان اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره نشاط و امید در گلستان با هدف کمک به سیل زدگان است و تمام عواید آن به این عزیزان اختصاص خواهد یافت.

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته جوان

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته جوان در استان اجرا می‌شود، گفت: این برنامه‌ها توسط هیئت‌های ورزشی و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه، دیدار با مفاخر و نخبگان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های ازدواج و خانواده، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی و عکس، برگزاری مسابقات کتابخوانی، پیاده روی همگانی و اهدای مرخصی تشویقی به سربازان نمونه جوان استان اشاره کرد.

متقی با بیان اینکه از ۱۰۵ تشکل مردم نهاد در گلستان ۵۷ تشکل اعتبار نامه دارند، بیان کرد: از این تعداد ۲۲ تشکل برای کمک به سیل زدگان پای کار بودند تا خدمات مختلف به این عزیزان ارائه کنند.

وی در پایان یادآور شد: بزرگ‌ترین جشنواره ازدواج اقوام ایران زمین با اجرای آئین‌های سنتی ازذواج در قومیت‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان است.

  19 فروردین 1398
بخش : ورزشی
کد خبر: 61639
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام