معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:
مشارکت ۸۰۰ جوان در نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در گلستان

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۸ اسفندماه ۹۷ آغاز و تا ۱۶ فروردین۹۸ در راستای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی ادامه دارد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) فوژان طبسی تصریح کرد: جوانان هلال احمر گلستان در نوزدهمین سال از خدمت رسانی به مسافرین نوروزی در قالب ۳۱ پست نوروز ۹۸ را در کنار مردم سپری خواهند کرد.

 

 

طبسی ادامه داد: از مجموع ۳۱ پست موجود ۱۸ پست ثابت و ۱۳ پست سیار می باشد که در مبادی ورودی و اماکن پرتردد شهرستان های استان ایجاد و به مسافرین نوروزی ارائه خدمت خواهند کرد.

 

 

وی افزود: در اجرای این طرح ۸۰۰ نفر از جوانان گلستان بعنوان همیار جوان در این پست ها به مسافرین نوروزی خدمات مورد نظر را ارائه خواهند نمود.

 

 

معاون امور جوانان گلستان اظهار کرد: هدف اصلی در این طرح ایجاد شرایطی آرام و ایمن برای مسافران و میهمانانی است که به استان‌ گلستان سفر می‌کنند.

 

 

فوژان طبسی بیان کرد: در راستای ایمنی در سفر تلاش شده است به مسافران توجه بیشتری شود تا سفر ایمن‌تر و با حادثه کمتری داشته باشند و با فرهنگ سازی و آموزش های لازم نیاز به کار امدادی کمتر در ایام نوروز کمتر شود.

 

 

طبسی تصریح کرد: برپایی خیمه های نماز برای اقامه نماز اول وقت مسافرین، ایجاد فضاهای دوستدار کودک، برپایی ایستگاه های سلامت، راهنمایی مسافرین نوروزی بخشی از فعالیت های است که توسط جوانان هلال احمر در پست های نوروزی سازمان جوانان در سطح این استان انجام می شود.

 

 

طبسي، برنامه بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) را نیز از دیگر برنامه های جانبی این طرح در جهت انجام شایسته کمپین ملی نه به تصادفات اعلام کرد و گفت: در راستای این برنامه با هدف حساس سازی مردم نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی و مراقبت و حفظ ایمنی در سفر، آموزش های مربوط به آداب و رفتار اجتماعی، فن بیان و مهارت های کلامی به جوانان عضو داده شده تا با انتقال صحیح این آموزش ها به گردشگران و مسافران، سفرهای نوروزی با کمترین تصادفات و خطرها انجام شوند.

 

 

معاون امور جوانان گلستان اضافه کرد: در ورودی شهرهای بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، آق قلا، گرگان، علی آباد کتول، آزادشهر، گنبد، کلاله و مینودشت در طول اجرای طرح به طور ثابت به هموطنان توسط جوانان هلال احمر خدمت ارئه می شود.

  27 اسفند 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61366
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام