وزیر ورزش و جوانان:
اماکن ورزشی آسیب دیده در سیل گلستان به مرور بازسازی می شوند

آق قلا- وزیر ورزش و جوانان در بازدید از مناطق سیل زده گلستان با بیان اینکه تعدادی از اماکن ورزشی کشور بر اثر سیل آسیب دید، گفت: این اماکن به مرور زمان ترمیم می‌شوند و با عزم و اراده‌ای که در مردم این منطقه سراغ داریم به زودی مشکلات حل خواهد شد.

مسعود سلطانی فر ظهر پنجشنبه در بازدید از اماکن ورزشی سیل زده شهرستان آق قلا، اظهار کرد:دولت با تمام توان برای تامین خسارت‌ها مردم و کمک‌های مختلف در صحنه حضور دارد و با همدلی و هماهنگی نتایج خوبی حاصل می‌شود و این بحران را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در پایان با بیان اینکه استان گلستان در والیبال، فوتبال، سوارکاری و ورزش‌های رزمی یکی از قطب‌های مهم کشور است، خاطرنشان کرد: در کنار بازسازی اماکن ورزشی آسیب دیده استان گلستان سعی خواهیم کرد فضاهای جدید به وجود آوریم که شرایط برای مردم راحت‌تر شود.

سلطانی فر گفت: از همان ابتدای وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، تمام اماکن ورزشی برای اسکان سیل زدگان و جمع آوری کمک‌ها به طور کامل در اختیار ستاد مدیریت بحران استان‌ها و شهرستان‌ها قرار گرفت.

وی افزود: هزار و ۱۰۰ سالن ورزشی در اختیار سیل زدگان بود که ۷۰۰ سالن مورد استفاده قرار گرفت و هیئت‌های ورزشی و دو هزار و ۵۰۰ سازمان مردم نهاد برای کمک به سیل زدگان ساماندهی شدند.

سلطانی فر تصریح کرد: هیئت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی با خودروهای آفرود و نیروهای فدراسیون‌های نجات غریق، قایقرانی و کوهنوردی برای امداد رسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۴۴ محموله مختلف از سراسر کشور شامل انواع پوشاک، مواد غذایی، پتو، چادر و لوازم بهداشتی از طرف جامعه ورزش و جوانان به مناطق سیل زده ارسال شد و این کمک‌ها استمرار خواهد داشت.

وی اضافه کرد: جامعه ورزش و جوانان همواره در کنار مردم خواهد بود و در این بحران هم حضوری جدی و گسترده دارد تا مشکلات هر چه زودتر حل شود.

 

  22 فروردین 1398
بخش : ورزشی
کد خبر: 61686
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام