شهردار گرگان:
اختصاص عواید فروش بلیط بازی بسکتبال شهرداری گرگان به سیل‌زدگان

اختصاص عواید فروش بلیط بازی بسکتبال شهرداری گرگان به سیل‌زدگان

شهردار گرگان گفت: عواید حاصل از بلیط فروشی این دو بازی به سیل‌زدگان استان گلستان اختصاص داده خواهد شد و قبل از شروع بازی هم از ساعت 13 برنامه‌های فرهنگی و هنری خوبی در سالن پیش‌بینی شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ عبدالرضا دادبود امشب پس از آخرین تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیش از دیدار سوم برابر شیمیدر در گرگان که فردا از ساعت 16 در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار خواهد شد اظهار کرد: تمام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دو دیدار فردا و جمعه برابر شیمیدر در گرگان انجام شده است.

وی ضمن دعوت از هواداران بسکتبال شهرداری گرگان برای حضور در سالن، تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد ساعت 15 و 30 دقیقه درب‌های سالن بسته شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: عواید حاصل از بلیط فروشی این دو بازی به سیل‌زدگان استان گلستان اختصاص داده خواهد شد و قبل از شروع بازی هم از ساعت 13 برنامه‌های فرهنگی و هنری خوبی در سالن پیش‌بینی شده تا از این برنامه‌ها نیز با توجه به ایام جشن استفاده کنند.

دادبود بیان کرد: فضای خاصی بر این دو بازی حاکم است و باید مراقبت کنیم و از هواداران درخواست می‌کنم در سالن قدرتمند عمل کنند اما تمام عملکردها با آرامش باشد.

وی گفت: حساسیت بازی بالا است و ممکن است عده‌ای بخواهند با سوء استفاده از جو سالن ظرفیتی را ایجاد کنند که تماشاگران ما را از سالن جدا کنند و فقط با درایت و مدیریت درست می‌توان از این موضوع جلوگیری کرد.

گفتنی است، وی پس از انجام تمرین بازیکنان پاداش پیروزی‌های و موفقیت‌های تیم را به بازیکنان و کادر فنی پرداخت کرد.

  28 فروردین 1398
بخش : ورزشی / توپ و تور
کد خبر: 61770
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام