سرمربی شهرداری گرگان: فقط به پیروزی در دیدار فردا فکر می‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فردا بازی سختی با تیم شیمیدر داریم که در آن بازی تنها به برد فکر می‌کنیم.

حمیدرضا کلاسنگیانی عصر امروز پس از برد تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل شیمیدر تهران در دیدار سوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور اظهارداشت: بازی امروز خیلی حساس بود و تیم ما توانست با یک بازی خوب تیم شیمیدر را شکست دهد.

وی با اشاره به حضور پرشور تماشاگران گرگانی در سالن برگزاری این مسابقه گفت: در این چندسال چنین حضور پرشوری را تجربه نکرده بودیم و از همه هواداران برای حمایت آنان از تیم بسکتبال شهرداری گرگان قدردانی می‌کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بیان داشت: بازی فردا که چهارمین دیدار از مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و شیمیدر تهران است، بازی سختی خواهد بود. ما تلاش می کنیم در مسابقه فردا بازی را اداره کنیم.

وی ادامه داد: ما جلوتر از تیم رقیب هستیم برای همین با فراغ‌بال بازی خواهیم کرد و فقط به برد فکر می کنیم و بازی خوبی را ارائه خواهیم داد.

کلاسنگیانی از عدم حضور بانوان در سالن برگزاری مسابقات هم گلایه کرد و گفت: قانون باید در همه جا یکسان باشد وقتی در تهران و مشهد و جاهای دیگر بانوان می توانند بازی های بسکتبال را تماشا کنند باید در گرگان نیز این شرایط برای تماشاگران فراهم شود.

  29 فروردین 1398
بخش : ورزشی / توپ و تور
کد خبر: 61785
مرجع: تسنیم
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام