شهرداری گرگان فاتح مسابقات والیبال کارگری استان شد

اختتامیه مسابقات والیبال کارگری استان گلستان گرامیداشت ایام دهه فجر با تجلیل از تیم های برتر برگزار شد.

به گزارش گلستان فردا، ظهر امروز اختتامیه مسابقات والیبال کارگری استان گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور مسئولین استانی برگزار و از تیم های اول تا سوم تجلیل شد.

این دوره از مسابقات که در دو گروه و با حضور 8 تیم و بیش از 80 بازیکن، مربی و سرپرست به مدت 5 روز برگزار شد، تیم های شرکت زمزم و بنیاد مسکن به دیدار رده بندی و تیم های شهرداری گرگان و دانشگاه علوم پزشکی به دیدار نهایی راه یافتند.

در آخرین روز این مسابقات تیم بنیاد مسکن با نتیجه 2-1 شرکت زمزم را مغلوب کرد و به مقام سوم رسید. در دیدار نهایی نیز تیم شهرداری گرگان با پیروزی 2-1 مقابل دانشگاه علوم پزشکی، به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

این دوره از رقابت ها که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار شد، با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیات والیبال استان و هیات ورزش کارگری استان انجام گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  21 بهمن 1399
بخش : ورزشی / توپ و تور
کد خبر: 63991
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام