شهرداری گرگان مقابل شیمیدر قم به برتری رسید

https://golestan.iribnews.ir/files/fa/news/1400/1/16/6261611_851.jpg

جدال نخست شهرداری گرگان و شیمیدر قم با برد شهرداری به پایان رسید.

به گزارش گلستان فردا، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به مرحله نیمه نهایی رسید و تیم‌های شهرداری گرگان، شیمیدر قم، مهرام تهران و پالایش نفت آبادان از امروز (دوشنبه ۱۶فروردین) رقابت برای راهیابی به فینال را آغاز کردند.

شهرداری در جدال نخست با شیمیدر قم ۹۱بر۶۵ به پیروزی رسید.

مسابقه دوم دو تیم ۱۸فروردین برگزار می‌شود.

مرحله نیمه نهایی به صورت سه برد از پنج مسابقه در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار می‌شود.

شهرداری گرگان در مرحله گروهی این رقابت‌ها با ۱۴برد از ۱۴بازی به عنوان صدرنشین گروه الف راهی مرحله پلی آف شد.

گرگانی‌ها در پلی آف اول مقابل آینده سازان تهران در هر دو دیدار پیروز شدند و در پلی آف دوم هم طی دو دیدار مس رفسنجان را از پیش رو برداشتند تا با کسب ۱۸برد از ۱۸دیدار به مرحله حساس نیمه نهایی برسند.

بسیاری از کارشناسان شهرداری گرگان را با هدایت مهران شاهین طبع، به عنوان اصلی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر بسکتبال می‌دانند، تیمی که فصل گذشته در پایان مرحله مقدماتی صدرنشین شد، اما مسابقات به دلیل شیوع کرونا تعطیل و نیمه تمام ماند.

گرگانی‌ها پس از نمایش فوق العاده فصل گذشته و نایب قهرمانی در دو فصل قبل، اکنون فقط به مقام قهرمانی فکر می‌کنند و چیزی جز جام قهرمانی هواداران این تیم را راضی نخواهد کرد.

  16 فروردین 1400
بخش : ورزشی / توپ و تور
کد خبر: 64204
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام