رییس کل دادگستری استان گلستان:
دستگیری عاملان گندم‌های آلوده به فضولات حیوانی

دستگیری عاملان گندم‌های آلوده به فضولات حیوانی

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: مدیر غله گنبد کاووس و تعدادی از کارکنان سیلوی این شهرستان امروز با حضور رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در گنبد دستگیر شدند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، هادی هاشمیان رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: این افراد نخاله‌ها و فضولات حیوانی را با گندم ترکیب و سپس روانه‌ سیلوی دولتی می‌کردند و از این راه میلیارد‌ها تومان به جیب زده بودند.

 

وی با بیان این که اعضای این شبکه با تلاش نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شناسایی و دستگیر شدند افزود: این فساد در یک ماه گذشته و به صورت شبکه‌ای انجام شده است که تاکنون ٢۰۰ تن از این گندم‌های آلوده در چهارده کامیون شناسایی و ٩ نفر دستگیر شدند.

هاشمیان بیان کرد: همچنین یک مرغداری که در آن هزار کیسه نخاله و خاک گندم و فضولات حیوانی بود و کار ترکیب این فضولات با گندم در آن انجام می‌شد شناسایی و مالک آن هم دستگیر شد.

رییس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد: این گندم‌های آلوده پیش از ورود به چرخه‌ی غذای مردم منهدم شد.

به گفته وی، بررسی‌ها برای شناسایی دیگر اعضای این شبکه و برآورد فساد مالی این پرونده ادامه دارد.

  31 مرداد 1398
بخش : اخبار داغ / قضاییه
کد خبر: 62653
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام