رئیس کل دادگستری گلستان:
یک باند توزیع و فروش سلاح غیرمجاز کشور در گلستان متلاشی شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یکی از باندهای توزیع و فروش سلاح غیرمجاز کشور در استان شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان هادی هاشمیان اظهار کرد: با اِشراف اطلاعاتی دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی گلستان، یکی از باندهای توزیع و فروش سلاح غیرمجاز کشور در استان شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود: به منظور شناسایی سرشاخه ها و مسیرهای ورود و توزیع این سلاح ها، اعضای این باند از یک سال پیش با همکاری دستگاه قضایی و اطلاعاتی استان، تحت کنترل بودند.

هاشمیان با بیان این که اعضای این باند غیرقانونی سلاح از غرب کشور وارد می کردند، افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر و ۵۴ قبضه انواع سلاح های غیرمجاز از آنان کشف شد.

وی با بیان این که رسیدگی به پرونده این افراد در حال انجام است، گفت: افرادی که سلاح غیرمجاز در اختیار دارند در صورت تحویل سلاح غیرمجاز، از کیفر معاف می شوند.

هاشمیان خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور، پرونده متخلفان سلاح غیرمجاز  به هیچ عنوان مشمول عفو  یا تخفیف مجازات نخواهد شد.

  16 بهمن 1397
بخش : خبرها / قضاییه
کد خبر: 61083
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام