مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:
دیدار بیش از 1300 مادر شهید به مناسبت روز مادر در گلستان

دیدار بیش از 1300 مادر شهید به مناسبت روز مادر در گلستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) و روز مادر مدیران دستگاه‌های اجرایی با یک هزار و 343 مادر شهید دیدار کردند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با مادران و همسران شهدا اظهار داشت: به مناسبت روز مادر و میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها) تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اعم از دولتی و غیردولتی، بخش‌های خصوصی، دانشگاه‌ها، فرمانداری‌ها و مدیران ادارات شهرستان‌ها با یک هزار و 343 مادر شهید دیدار کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: از سال گذشته تعداد ۹۰ نفر از این مادران شهدا فوت کرده‌اند و انگیزه از این دیدار احترام و تکریم مادران معنوی ماست.
وی به تکریم خانواده‌های شهدا تأکید کرد و یادآور شد: خوب است در کنار دستگاه‌های اجرایی، مردم عادی به‌ویژه همسایه‌ها و اقوام در روز مادر با مادران شهدا دیدار داشته باشند و از آن‌ها قدردانی کنند.
وزیری ابراز داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول سال برای مادران شهدا برنامه‌های متنوعی در نظر می‌گیرد و سالانه با برگزاری همایش روز شهید و مناسبت‌هایی ویژه همسران و مادران شهدا از مادران شهدای استان تجلیل و قدردانی می‌شود.
وی بیان کرد: از سویی دیگر همواره به دستگاه‌های اجرایی تأکیدداریم که در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف به تکریم خانواده‌های شهدا به‌ویژه مادران و همسران شهدا بپردازند.
مدیرکل بنیاد تصریح کرد: همه‌ساله با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی تعدادی از مادران شهدا به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام می‌شوند و امسال نیز 800 عنوان مورد اردوی یک‌روزه برای خانواده‌های شهدا با اولویت مادران شهدا در نظر گرفته‌شده است.

  27 بهمن 1398
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 63229
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام