مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲:
شهدای مدافع حرم ادامه دهندگان سیره و راه امام حسین(ع) هستند

همزمان با سالروز تکریم مادران و همسران شهدا مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ ، معاون و مشاور بانوان مدیر کل از همسران شهدای مدافع حرم دلجویی و تجلیل کردند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در این دیدار مدیر کل راه آهن شمالشرق2 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از آرمان و حریم اهل بیت(ع) پا به میدان جهاد گذاشتند و از تمام ارزش­های دنیوی خود دست کشیدند که رشادتهای آنان بایدسر لوحه همه ما قرار بگیرد.

 

محمدرضا قربانی اضافه کرد:شهدای مدافع حرم نماد بارز ادامه دهندگان سیره و راه امام حسین(ع) هستند و ما باید قدر شهدا را بدانیم آنان با تقدیم جان خود امنیت و استقلال کشور را حفظ کردند و همه ما مدیون آنها هستیم.

در این دیدار صمیمی همسران شهدای مدافع حرم نیز به بیان خاطراتی از شهدای گرانقدر پرداختند و سخنانی در مورد عشق شهدا به اهل بیت ( ع ) و ائمه اطهار بیان کردند و اظهار داشتند : شهدا با خلوص نیت و با توسل به آقا امام زمان ( عج ) و به منظور حمایت و نجات حرمین شریفین به جنگ با دشمنان اسلام رفتند و به درجه شهادت نائل گردیدند .

در ادامه مدیرکل راه آهن شمالشرق۲ وصیت نامه یکی از شهدا کشور عزیزمان را قرائت و از خداوند متعال برای آنان علو درجات و برای خانواده‌هایشان صبر و توفیق مسئلت نمودند و با اهداء لوح یادبود از یادگاران این شهدای مدافع حرم تجلیل و دلجوئی نمودند.

  2 اسفند 1397
بخش : مدافعین حرم / ایثاروشهادت
کد خبر: 61178
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام