مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:
خانواده های معظم شاهد و ایثارگر مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند

خانواده های معظم شاهد و ایثارگر مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان اظهار داشت: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و رضایت این قشر معزز اولویت بنیاد است.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، اسرافیل وزیری در چهارمین روز از دور اول سفرهای شهرستانی در سال 99 به شهرستان بندرگز سفر کرد و ضمن پیگیری روند خدمات رسانی به جامعه ایثارگری این شهرستان با خانواده های معظم شهیدان  کمشی و کمانگری دیدار و گفتگو کرد.
وی با اشاره به اهمیت دیداربا خانواده شهدا اظهار داشت: هدف از دیدار با خانواده شهدا  ارج نهادن به خانواده معظم شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا  است.
وزیری تصریح کرد: شهدا شمع محفل پرفروغ انقلاب‌ و دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند.
وی تصریح کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز هم خانواده‌های آن بزرگ‌مردان ، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.
مدیرکل بنیاد گلستان با اشاره به اینکه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم خاطرنشان کرد: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه  والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده های آنان را ترویج دهیم.
شهید علی اکبر کمانگری در تاریخ 1 شهریور 1345 در روستای جفا کنده شهرستان بندرگز دیده به جهان گشود و در تاریخ 20 مرداد1365 در منطقه دیواندره به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید احمد کمشی در تاریخ 1 مرداد 1345 در روستای دشتی کلاته شهرستان بندرگز دیده به جهان گشود و در تاریخ 2 فروردین 1365 در منطقه سلیمانیه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

  22 اردیبهشت 1399
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 63427
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام