پیام مدیرکل بنیاد استان گلستان به مناسبت سوم خرداد

http://isaar.ir/images/docs/000289/n00289849-b.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ مدیرکل بنیاد استان گلستان در پیامی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و مردم ولایت مدار استان تبریک گفت.
متن پیام اسرافیل وزیری به شرح ذیل است.
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
خرمشهر را خدا آزاد کرد. امام خمینی (ره)
خرمشهر تاریخ مجسم و نمونه عینی ایثار و جان‌فشانی مردانی است که عاشقانه و گمنام به استقبال شهادت رفتند و با خون‌های پاکشان که بر زمین این دیار ریخته شد نهال آزادی و استقلال را در ایران نشاندند.
ایام خجسته ماه مبارک رمضان و مصادف شدن آن با سوم خرداد سالروز حماسه بزرگ فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی فرصت مغتنمی است تا ضمن تأسی جستن به سیره طیبه ائمه هدی (ع) و ره پویان واقعی طریق عشق و ایثار درراه خودسازی کوشیده و در مسیر حق‌تعالی سلوک نماییم.
آزادی خرمشهر نشان داد که وقتی جبهه کفر و استکبار با همه امکانات مادی، رسانه‌ای و نظامی خود در یک‌طرف و ایمان و اعتقاد راسخ به خدا و شهادت با پشتوانه مکتب حسینی و عاشورایی در طرف دیگر قرار می‌گیرند، پیروزی این عرصه باکسانی است که برای خدا حرکت کرده و در این راه از جان و مال خود گذشتند و برای تحقق آرمان‌های نظام الهی همه هستی خود را فدا کردند.
این‌جانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن عملیات فتح خرمشهر، سالروز این نصر بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همه مردم شهیدپرور، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم.
اسرافیل وزیری
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان

  3 خرداد 1398
بخش : جامعه / ایثاروشهادت
کد خبر: 62131
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام