استاندار گلستان: رئیس جمهور به گلستان سفر می‌کند

استاندار گلستان گفت: رئیس جمهور به زودی به استان سفر می‌کند و مدیران فرصت کوتاهی دارند تا اعتبارات بیشتری برای تحقق قول‌های دکترروحانی به مردم استان، جذب کنند.

سیدمناف هاشمی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهارداشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در یک هفته آینده که لایحه بودجه به مجلس خواهد رفت، تلاش کنند تا سهم بیشتری در ردیف‌های ملی پیدا کنند.

وی افزود: تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیران در جذب ردیف‌های ملی برای پروژه‌ها یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها برای ارزیابی مدیران است.

استاندار با بیان اینکه تلاش همه مدیران در بخش‌های مختلف محسوس است، گفت: مدیرانی که برای جذب اعتبارات بیشتر تلاش نکردند، به مردم استان ظلم می‌کنند. بحث مدیریت و کارمندی یک طرف، اما دفاع از حقوق مردم استان موضوع مهم‌تری است.

وی تاکید کرد: همه مدیران باید تلاش کنند تا پایه بودجه‌ای استان افزایش پیدا کند. حضور مقامات، وزرا و مسئولان در استان برای این است که ذهن‌شان را روشن شود که در بودجه بیشتر به استان توجه شود.

وی با انتقاد از برخی مدیران که پیگیری چندانی در جذب ردیف‌های ملی نداشتند، اظهارداشت: برخی از مدیران این مسئله را جدی نگرفتند یا اطلاع کافی ندارند و یا برای آنها اهمیتی ندارد. در حوزه‌های کار، فرهنگ و ارشاد و حتی حوادثی هنوز نمی‌دانیم چه کارهایی انجام شده است.

استاندار گلستان از احتمال سفر رئیس جمهور به استان تا پایان سال خبر داد و گفت: رئیس جمهور قول داد که به زودی سفری به استان داشته باشد. دستگاه‌های اجرایی باید از فرصت باقیمانده استفاده کنند و برای تحقق قول‌های رئیس جمهور به مردم استان تلاش بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: در مورد تحقق وعده‌های رئیس جمهور به مردم در 5 سال گذشته به جز یکی دو مورد مانند زهکشی، اتفاقی نیفتاد. با تلاش‌هایی که انجام دادیم الان چندمورد از این وعده‌ها شرایط خوبی پیدا کرده است اما هنوز برخی موارد وضعیت خوبی ندارند.

  29 آذر 1397
بخش : خبرها / دولت
کد خبر: 60649
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام