از طرف فرماندار گرگان:
اعلام پروژه های شهرستان گرگان که در سفر ریاست جمهور پیگیری می شود

فرماندار گرگان پروژه هایی را که در سفر روحانی به گلستان در گرگان کلنگ زنی یا پیگیری می شود را اعلام کرد.

ابوالقاسم صفوی، صبح چهارشنبه در خصوص پروژه هایی که در سفر رئیس جمهور به گلستان در گرگان افتتاح، کلنگ زنی یا افزایش اعتبار و پیشنهاد می شود، اظهار کرد: بخشی از این پروژه ها در حال اجرا و نیمه تمام بوده و نیازمند تکمیل و اختصاص اعتبار است تا زمان بهره برداری آن ها تسریع شود.

وی با بیان این که تجهیز موزه های سطح استان که از جمله این طرح ها است و موزه مردم شناسی قرق جزو این امر قرار می گیرد، افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان به هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و باید دید که چه میزان مصوب می شود.

صفوی گفت: جایگزینی بیمارستان پنج آذر با احداث بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی، درخواست اعتبار برای دوربرگردان های ناایمن گلستان و گرگان، احداث بخشی از بزرگراه بهشهر- گرگان- آزادشهر که کمربندی گرگان در داخل آن جای دارد، بهسازی روستاهای با بافت تاریخی باارزش، احداث مجتمع فرهنگی هنری گرگان در صیادشیرازی، احداث ساختمان سد شصت کلاته گرگان، آبرسانی به گرگان، پروژه پست برق گرگان برای افزایش راندمان خطوط انتقال برق، فاضلاب گرگان، تکمیل استادیوم ۶ هزار نفری از جمله پروژه های عمرانی است که در سفر رئیس جمهور پیگیری می شود.

وی بیان کرد: در سرمایه گذاری هم پیشنهاداتی در مناطقی چون ناهارخوران، توسکستان، پارک قرق، مجموعه های تاریخی فاطمی، میرشهیدی و تقوی ها و موزه میراث روستایی مطرح خواهد شد.

  19 دی 1397
بخش : گرگان / دولت
کد خبر: 60849
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام