فرماندار گرگان: جذب سرمایه‌گذار از مهم‌ترین برنامه‌های فرمانداری است

فرماندار گرگان گفت: جذب سرمایه‌گذار یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در فرمانداری است. در همین زمینه به دنبال سرمایه‌گذاران بزرگ کشوری رفتیم و تاکنون نیز قدم‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سیدابوالقاسم صفوی امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارداشت: بودجه شهرستان گرگان 65 میلیارد تومان است که با این مبلغ اندک، توسعه‌ای رقم نخواهد خورد.

وی افزود: جذب سرمایه‌گذار یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در فرمانداری است. در همین زمینه به دنبال سرمایه‌گذاران بزرگ کشوری رفتیم و تاکنون نیز قدم‌های خوبی برداشته شده است.

فرماندار گرگان گفت: در روزهای آینده بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور در شهر گرگان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان گرگان دو کارخانه تولید فرآورده‌های لبنی وجود دارد که روزانه به 200 تن شیر نیاز دارند. برای همین با یکی از این کارخانه‌ها مذاکراتی برای ایجاد دامداری‌های صنعتی داشتیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. افزون براین خط تولید پنیر و بستنی نیز با کمک سرمایه‌گذاران در یکی از واحدهای تولیدی ایجاد خواهد شد.

صفوی گفت: تعداد واحدهای دامی نسبت به گذشته در استان کاهش یافته برای همین با کمک جهادکشاورزی استان مجوز یک دامداری 10 هزار رأسی که قابلیت توسعه تا 100 هزار رأس دارد را دریافت کردیم.

وی افزود: کارخانه چرم‌سازی که در شهرستان آق‌قلا متروکه شده است را احیا‌ می‌کنیم. همچنین برای استفاده از روده احشام برای تولید نخ جراحی و دیگر فرآورده‌ها در این شهرستان قدم‌های خوبی برداشته شده است.

فرماندار گرگان یکی دیگر از زمینه‌های سرمایه‌گذاری در گرگان را کشت گیاهان دارویی برشمرد و گفت: در زمینه احداث گلخانه مذاکرات خوبی با سرمایه‌گذاران انجام شده و به زودی میزبان یکی از این سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

  8 دی 1397
بخش : اخبار شهرستان ها / گرگان
کد خبر: 60739
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام