با حضور دکتر هاشمی استاندار گلستان:
فاز یک تقاطع غیر همسطح یساقی با اعتبار بیش از ۷میلیارد تومان افتتاح شد

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) - عصر امروز طی مراسمی با حضور دکتر هاشمی استاندار گلستان فاز یک تقاطع غیر همسطح یساقی با اعتبار بیش از ۷میلیارد تومان افتتاح شد.

در این مراسم که غراوی معاون عمرانی استاندار ، ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی وجمالی مدیرکل مدیریت بحران استان (فرماندار سابق) مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل و نمایندگان حوزه انتخابیه گرگان ! و ....... نیز حضور داشتند، فرماندار کردکوی در سخنان کوتاهی با خبرنگار این پایگاه گفت: بحمدالله بالاخره بعد از پنج سال تلاش و کوشش مجموعه مدیریت شهرستان و پیگیری های دکتر هاشمی استاندارمحترم و معاون  عمرانی استاندار و مدیران کل استان، فاز نخست تقاطع غیر همسطح یساقی امروز افتتاح شد.این پروژه ملی که در نوع خود در استان بی نظیر است با اعتبار بیش از ۷ میلیارد تومان که ۱۰ % از ان از بودجه شهرستان تامین شده امروز به بهره برداری رسید.
وی افزود؛ ازین پروژه که علاوه بر اینکه موجب افزایش ایمنی رفت و امد مسافران مسیر گرگان به تهران  می گردد، امنیت عبور و مرور مردم یساقی و روستاهای اطراف و مردم شهرستانهای گمیشان و بندر ترکمن را نیز تامین میکند.
فرماندار کردکوی در پایان از همه مسئولان و دست اندارکاران سابق وپیگیری های مدیران فعلی این پروژه قدر دانی کرد و اظهار امیدواری کرد فاز دوم این پروژه هرچه سریع تر تعریف و عملیاتی شود و به بهره برداری و استفاده مردم برسد.

 

  25 اسفند 1397
بخش : خبرها / اقتصادی
کد خبر: 61355
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام