فرماندار آق قلا عنوان کرد:
افتتاح و کلنگ زنی 411 طرح عمرانی و اشتغالزایی آق قلا در دهه فجر

فرماندار آق قلا گفت: همزمان با برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر در شهرستان آق قلا 411 طرح عمرانی و اشتغالزایی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، امان گلدی ضمیر، صبح چهارشنبه در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی اظهار کرد:  در سفر رئیس جمهور به استان گلستان 13 طرح با حضور نمایندگان مجلس و وزرا در شهرستان آق قلا افتتاح شد که طرح پروژه ملی ید با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان با اشتغالزایی 150 نفر افتتاح شد.

وی از افتتاح و کلنگ زنی 411 طرح عمرانی اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 226 میلیارد و 500 میلون تومان در ایام دهه فجر خبر داد و یادآور شد: از این تعداد طرح 380 مورد افتتاح و 31 مورد کلنگ زنی می شود.

ضمیر با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح نسبت به سال گذشته شاهد رشد 11 برابری در بحث اشتغال خواهیم بود، اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر سال گذشته تنها 45 طرح افتتاح و کلنگ زنی شد که امسال این آمار 10 برابر رشد داشته است.

وی یادآور شد: در ایام دهه فجر و برنامه های چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی 218 پروژه عمرانی با ارزش بیش از 100 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شوند و 237 برنامه فرهنگی، اجتماعی هم برگزار خواهد شد.

 ضمیر یادآور شد: ساختمان گمرکات استان با اعتبار 6 میلیارد تومان، مرکز جامع سلامت شماره 2، فیبر نوری، احداث واحدهای مسکونی، استخر سرپوشیده با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان از جمله پروژه های ایام دهه فجر است.

وی در ادامه از وجود نیروگاه 25 مگاوتی در آق قلا با اعتبار 50 میلیارد تومان خبر داد و اظهار کرد: این نیروگاه  تمام نیاز 20 ساله شهرستان آق قلا را تامین خواهد کرد که از مهمترین طرح های اجرائی در آق قلا است و در هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.  

به گفته فرماندار آق قلا دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان، مسابقه ورزشی سنتی، حضور در نماز جمعه، حضور در راهپیمایی، برگزاری سرود 1357 دانش آموز، گفتمان دینی، برگزاری محافل قرآنی، از جمله برنامه های ایام دهه فجر است.

 

  10 بهمن 1397
بخش : آق قلا / اقتصادی
کد خبر: 61039
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام