فرمانده سپاه نینوای گلستان:
محرومیت‌زدایی مراوه‌تپه به کار جهادی نیاز دارد

به‌کارگیری همه توان سپاه در سیل گلستان؛ محرومیت‌زدایی مراوه‌تپه به کار جهادی نیاز دارد

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در سیل اخیر که مناطق اهل سنت‌نشین آق‌قلا و گمیشان را به شدت متأثر کرد، همه توان سپاه را برای امدادرسانی پای کار آوردیم و هنوز هم در کنار مردم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، سردار حسین معروفی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به چهار روستای اهل سنت این شهرستان اظهار کرد: در تمامی عرصه‌ها، مردم ایران اسلامی رشد بسیار بالایی همراه با منطق و اراده قوی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه شیعه و سنی مشترکات فراوانی دارند و محلی برای بحث و اختلاف باقی نمی‌ماند، گفت: دعوای دشمنان با ما بر سر شیعه و سنی نیست بلکه بر سر اسلام و قرآن و احکام دینی است.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: در سیل اخیر که مناطق اهل سنت‌نشین آق‌قلا و گمیشان را به شدت متأثر کرد، همه توان سپاه را برای امدادرسانی پای کار آوردیم زیرا برای ما فرقی بین شیعه و سنی نیست و ما خادم همه مردم هستیم.

وی ادامه داد: فردی به من گفت چرا در آق‌قلا گفتید من نوکر مردم هستم؟ گفتم من نوکری مردم را بالاترین عبادت می‌دانم و ارزش ما نه در فرماندهی کردن بلکه در نوکری برای مردم است.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: وقتی ما مسئولان خود را نوکر مردم بدانیم دیگر برای خود جیب نمی‌دوزیم و اختلاسی هم شکل نمی‌گیرد.

وی با اشاره به محرومیت‌های شهرستان مرزی مراوه‌تپه اظهارداشت: با مطالعاتی که انجام دادیم، معتقد هستیم این شهرستان برای رفع محرومیت و توسعه نیازمند یک کار جهادی است.

فرمانده سپاه نینوای استان درباره افتتاح پروژه آبرسانی به چهار روستای شهرستان مراوه‌تپه گفت: این کارها بسیار ارزشمند بوده اما کارهای عقب مانده زیاد است و باید ادامه یابد.

  22 خرداد 1398
بخش : خبرها / اقتصادی
کد خبر: 62279
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام