فرمانده سپاه نینوای گلستان:
دشمن در پی تضعیف مقاومت مردم است

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: از زمان پیروزی انقلاب تا کنون دشمن همواره در پی تضعیف مقاومت ملت ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، سردار حسین معروفی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، اظهارکرد: فتح خرمشهر برای مردم و نظام فتح یک شهر نیست بلکه نشان دهنده جهاد واقعی با استکبار بود.

وی تأکید کرد: دشمن در پی ایجاد ارعاب بین مردم بوده اما ما با راهی منطبق با مقاومت که برگرفته از منطق ائمه است، مخاطرات دشمن را از پیش روی برخواهیم داشت.

فرمانده سپاه نینوای گلستان به سخن رهبر انقلاب در خصوص خرمشهر اشاره کرد و گفت: امام فرمودند «خرمشهرها در پیش است» و منظور ایشان فتح خاک نیست بلکه مقاومت در سایر زمینه ها و جنگ روانی دشمن است.

سردار معروفی افزود: فتح خرمشهر عظمت و بزرگی ملت ایران را نشان داد و ما توانستیم حدود ۲۰ هزار نفر را دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: دشمن به این امر آگاه است که ملت ما راه مقاومت و پیروزی در جنگ را بلد بوده و تجربه بزرگی را پشت سرگذاشته است بنابراین از ابزارهای دیگری چون عملیات روانی علیه ایران استفاده می کند.

معروفی اظهار کرد: امروز وقت سهم خواهی نیست بلکه زمان انسجام است و باید با توجه به فرمان رهبر انقلاب و اتحاد جلوی عملیات روانی دشمن ایستاد.

وی با اشاره به برنامه های سالروز فتح خرمشهر گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، بیش از ۵۰۰ برنامه در قالب ۳۲ عنوان و ۱۷ برنامه محوری در گلستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه امسال اجرای برنامه سوم خرداد به عهده سپاه پاسداران است، از اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت سوم خرداد در مساجد، کانون های مذهبی و حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر استان خبر داد.

معروفی با بیان اینکه برنامه‌های امسال در قالب ۳۲ عنوان و ۱۷ برنامه محوری برگزار می‌شود، افزود: اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم سراسر گلستان، برگزاری کارگاه آموزشی پیشرفت و رونق تولید در کسب و تجارب، یادبود شهدای سوم خرداد، آبروی محله، نشست بصیرتی خرمشهرهای پیش رو، تجلیل از فرهنگیان بسیجی، غبارروبی گلزار شهدا، بیان خاطرات رزمندگان حماسه‌سازان فتح خرمشهر، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، شرکت و سخنرانی در نماز جمعه و ایراد سخنرانی و شرکت در برنامه های لیالی قدر در جوار شهدای گمنام از جمله برنامه ها است.

وی همچنین از برگزاری صبحگاه نظامی به مناسبت فتح خرمشهر در روز یکشنبه با حضور نیروهای مسلح، خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در گرگان خبر داد.

به گفته فرمانده سپاه نینوای گلستان، برگزاری مراسم متمرکز شهدای سوم خرداد، افتتاح پروژه آبرسانی چناران مراوه‌تپه، رونمایی از نرم‌افزار تور زیارت مجازی شهداء از دیگر برنامه‌های ویژه سالروز فتح خرمشهر است.

  30 اردیبهشت 1398
بخش : خبرها / اخبار داغ / داخلی
کد خبر: 62089
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام