چرا وزیر کشور برای معارفه حق شناس به عنوان استاندار گلستان به استان سفر نمیکند؟!

نتیجه تصویری برای وزیر کشور

پس از گذشت ۳ ماه از عزل مناف هاشمی این استان با حواشی زیادی برای انتخاب استاندار مواجه شد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ یکی از دلایل آن تعامل نداشتن اصلاح طلبان استان گلستان با یکدیگر در برخی مسائل سیاسی و انتخاب گزینه ها برای سکان داری استانداری و سایر ادارات است که همواره در طول زمان گریبان گیر مردم گلستان و توسعه استان بوده است.

این مساله طی 3 ماه اخیر  در پی خالی بودن سکان استانداری گلستان و اداره آن با سرپرستی غراوی و وجود مشکلات زیادی از جمله مدیریت سیل گلستان، به وضوح برای مردم آشکار شد و حتی با واسطه گری آیت الله نورمفیدی  هم در این مدت نتیجه ای حاصل نشد.

همین مسائل بازار شایعات را داغ و داغتر کرد تا جایی که که شایعاتی چون اختلاف آیت الله نورمفیدی با وزیر کشور برای انتخاب گزینه مطرح استانداری  و همچنین اختلاف وزیر کشور با جهانگیری و روحانی  بر سر انتخاب استاندار گلستان در فضای مجازی و بین مردم قوت گرفت.
وزیر کشور در طول مدت یک ماه ۲ بار به این استان سفر کرد و گفته شد  که به دلیل اختلاف سلیقه  در انتخاب استاندار  بومی و غیر بومی در سفر دوم  خود به گلستان با آیت الله نورمفیدی دیداری نداشت.

پس از گذشت ۳ ماه از این حواشی  چندی پیش بالاخره گزینه های جدی برای سکانداری استانداری گلستان  از جمله سید نجیب حسینی و هادی حق شناسمعرفی شدند که
رحمانی فضلی نجیب حسینی را به عنوان گزینه بومی و مورد تایید خودش معرفی کرد که مورد موافقت جهانگیری و روحانی قرار نگرفت و هادی حق شناس را در جلسه هیات دولت به عنوان استاندار گلستان به وزیر کشور معرفی کردند.

گویا همین مسائل موجب شد تا بالاترین مقام کشور در  بحث انتخاب استانداران، انگیزه ای برای سفر به استان گلستان نداشته باشد و در مراسم معارفه حاظر نباشد.
حال باید دید این مساله که موجی از بحث های مختلف را در فضای مجازی و بین اصحاب تحلیل گر به راه انداخته تا چه اندازه از سوی شخص وزیر کشور تائید و یا رد می شود.
گفتنی است حق شناس که هم اکنون به عنوان استاندار گلستان بر کرسی ریاست استان تکیه خواهد زد، متولد 1346 در بندرانزلی و کارشناس ارشد اقتصاد است.
وی نماینده سابق انزلی بوده و پیش از این معاونت سازمان بنادر و دریانوردی کشور را بر عهده داشته است.

  23 خرداد 1398
بخش : خبرها / اخبار داغ / دولت
کد خبر: 62292
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام