داماد وزیر کشور استاندار گلستان می شود؟!!

http://www.ensafnews.com/wp-content/uploads/2018/02/rahmani-fazli.jpg

طبق اخبار موثقی که به دست ما رسیده حاکی از آن دارد که وزیر کشور سلمان سامانی داماد خواهرش و محمد رضا هاشمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم را به عنوان گزینه های پیشنهادی استانداری گلستان معرفی کرده اند.

استان گلستان که در انتخاب استاندار غیر بومی دل خوشی ندارد متاسفانه نماینده ولی فقیه آیت الله نورمفیدی در جذب نیروهای غیر بومی برای استانداری گلستان نظر مثبت دارد.

با توجه به وضعیت بحرانی که برای استان گلستان در حوادث سیل به وجود آمد نیروهای کارآمد و با تجربه می توانند به این استان توجه کنند.

نیروهای غیر بومی که بخواهند سکان دار استانداری گلستان شوند نمی توانند در شرایط بحرانی به استان کمک کنند و هیچ شناختی از فرهنگ و رفتارهای این منطقه ندارند و ممکن است در این شرایط با مرخصی رفتن و تفریح در کشورهای خارجه ضربه بزرگی به این استان بزنند و همین موضوعات باعث می شود تا آقای جهانگیری مجدداً دست به آچار شود!!

  21 فروردین 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 61669
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام