مدیر کل ارتباطات وفناوری گلستان:
استفاده از فضای مجازی بخشی مهمی از نیازهای روزانه مردم است

مدیر کل ارتباطات و فناوری استان گلستان گفت: استفاده از فضای مجازی بخشی از نیاز های ضروری مردم شده است و در این بین استفاده از اخبار فضای مجازی در صدر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، محمد احمدی ظهر امروز در دیدار با تحریریه این پایگاه خبری، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: در حال حاضر مردم ساعت های زیادی را صرف رصد کردن اخبار درفضای مجازی می کنند و انتشار اخبار صحیح از مهمترین وظایف رسانه های استان در کسب اعتماد مردمی است.

وی افزود: استفاده از فضای مجازی موجب رونق و ایجاد و کسب و کارهای جدیدی در جامعه شده است و استان گلستان هم از این فناوری بی بهره نبوده ، به گونه ای که وجود استارتاپ های جدید و استقبال شهروندان از برخی استارت تاپ ها تائید کننده این موضوع است.

احمدی ادامه داد: در این راستا حتی رسانه های مکتوب استان هم به جمع رسانه های فضای مجازی پیوسته اند، چرا که بر این امر واقفند که مردم دسترسی راحت تری به فضای مجازی برای پیگیری و خواندن اخبار و گزارش های مختلف دارند.

وی با بیان اینکه اگر رسانه ای خود را با شرایط روز و نیاز خوانندگان تطبیق ندهد منجر به شکست می شود، گفت: استفاده از فضای مجازی در جهت توسعه هر نوع کسب و کار و حتی رسانه ها یکی از ضرورت های این حرفه مورد نظر است و کم توجهی به این مقوله منجر به شکست توسعه رسانه ها خواهد شد.

 

  15 مرداد 1398
بخش : خبرها / فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62583
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام