مدیرکل ICT گلستان در دیدار با رجبی نسب مطرح کرد:
تولید محتوای مناسب کودک و نوجوان عامل ارتقاء فرهنگ جامعه است

محمد احمدی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از لزوم تولید محتوی در حوزه های کودک و نوجوان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در دیدار با محبوبه رجب‌نسب‌ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر لزوم استفاده از ظرفیت های متقابل اشاره داشت.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به توجه کودکان و نوجوانان به فضای مجازی گفت: متاسفانه در سال­های اخیر با توجه به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی هیچ جایگاهی برای کودک و نوجوان در فضای مجازی لحاظ نشده است و متاسفانه محتوای تولید شده نامناسب در تمامی سنین قابل رویت است.
محمد احمدی از اجرای طرح کودک آنلاین و چندین طرح دیگر برای چاره اندیشی در این حوزه نام برد و افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همواره در تلاش است تا در کنار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر ارگانهای مرتبط به ایجاد بستر مناسب برای استفاده کودک و نوجوان کمک نماید.
در ادامه رجبی نسب ضمن تشکر از اقدامات انجام شده گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته بنده و همکاران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به دنبال حل این معضلات هستیم تا بتوانیم جامعه ای متناسب با شعائر ایرانی اسلامی داشته باشیم.

  27 فروردین 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 61755
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام