فرمانده سپاه نینوای گلستان:
تعمیر و بازسازی ۱۰۲۰ منزل مسکونی سیل‌زدگان گلستانی از سوی سپاه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/6/13/10506486_972.jpg

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون یک هزار و ۲۰ خانه آسیب‌دیده از سیل را تعمیر و به مردم واگذار کرده و این روند ادامه دارد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، سردار حسین معروفی درباره وعده سپاه برای ساخت منازل مسکونی سیل‌زدگان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون یک هزار و ۲۰ منزل مسکونی آسیب‌دیده از سیل را تعمیر و به مردم واگذار کرده است که این روند ادامه دارد.

وی افزود: در آق‌قلا ۳۲۶ خانه تا امروز تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گرفته و ۴۵ خانه نیز در حال بازسازی است.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان کرد: تعمیر و مرمت ۴۰ مدرسه در مناطق سیل‌زده را با کمک یکی از بانک‌ها، قرارگاه عاشوراییان و بسیج سازندگی سپاه نینوا تا شروع سال تحصیلی جدید به اتمام می‌رسانیم.

وی در ادامه به حضور موثر گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده اشاره کرد و گفت: آن چه در سیل و اکنون در پساسیل از سوی جبهه انقلاب اسلامی اعلام شده بود محقق شد و حضور موثر گروه‌های جهادی را تا پایان سیل و بعد از آن شاهد هستیم.

معروفی ادامه داد: این صداقت را امروز در وجود اقدامات گروه‌های جهادی دیدیم. هم در خانه‌های مردم که با عشق و علاقه‌مندی تلاش می‌کنند و هم در مدارسی که برای مهر به آماده‌سازی آن‌ها مشغول هستند.

وی تصریح کرد: اگر این حرکت بزرگ جبهه انقلابی و جهادی برای همه مدیران اجرایی کشور الگو شود به‌راحتی می‌توانیم از همه مشکلات عبور کنیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه در مکتب، فرهنگ و نهضت ما چیزی به‌عنوان بن‌بست نداریم خاطرنشان کرد: بن‌بست‌شکنی همین اراده عملی انقلابی و عاشورایی است که می‌تواند ما را از همه موانع عبور دهد و ما را به سر منزل مقصود برساند. یعنی آن چه که امام می‌خواهد گفتمان مقاومت و جهادی که زمان مقاومت خروجی عاشورای حسینی است. ما امروز همان گفتمان عزت، شرف و بزرگی و صدمه زدن به دشمن در جهاد کبیر و سر بلندی مسلمانان را شاهد هستیم.

وی با تاکید براینکه هیچ کس در جبهه انقلاب اسلامی دنبال منفعت شخصی نیست، گفت: همه دنبال این هستند که وظیفه و رسالت خود را انجام دهند. ما هماهنگی‌های زیادی در جبهه انقلاب اسلامی استان مشاهده می‌کنیم. از زمان سیل به بعد با فرمان مقام معظم رهبری، حضور نیرو‌های مسلح انسجام محکم‌تری گرفت و اکنون همه به‌دنبال کم کردن آلام مردم هستند تا سنگ را از جلوی پای مردم بردارند.

  13 شهریور 1398
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 62718
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام