فرمانده سپاه نینوای گلستان:
گفتمان مقاومت سبب تحقیر دشمن شده است

http://golestanema.com/images/1397/04/10/6552.jpg

 

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه تفکر بسیجی و روحیه جهادی راه نجات کشور است گفت: در همین یک ماه گذشته تفکر و گفتمان مقاومت سبب تحقیر دشمن شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران(گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))) سردار حسین معروفی  در جمع دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) که در مناطق سیل‌زده این شهرستان حضور دارند اظهار کرد: باید به شما تبریک گفت که در این امر جهادی و خدمت بی‌منت پیش‌قدم و برای عملی کردن و لبیک به امام خود در این مناطق حاضر شدید.

وی افزود: شما در این استان به عنوان نخستین گروه نیروهای غریب پاسدار انقلابی هستید که بعد از فتوا و فرمان امام خامنه‌ای در حوزه جهادی لبیک گفته‌اید. اینکه 15 روز دانشگاه را تعطیل کرده و درس خود را عقب انداختید تا بگویید لبیک یا امام و ما نوکری هستیم که شما می‌خواهید، نشان از اخلاص شما است.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه تفکر بسیجی و روحیه جهادی راه نجات کشور است، خاطرنشان کرد: همانطور که در دفاع مقدس همه اقوام و مذاهب در کنار هم جمع شده بودند و وفاق حقیقی و ملی را به وجود آوردند امروز هم نگاه به مسئله سیل همانند دفاع مقدس یک نگاه ملی و انقلابی است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه راضی و قانع بودن درباره وضعیت کنونی، سبب محافظه‌کار شدن انسان‌ها می‌شود، گفت: اگر دچار این نگاه شویم نمی‌توانیم تحول ایجاد کنیم. حفظ نظام الهی اوجب واجبات است و این برای هر مسلمانی که در چارچوب حکومت اسلامی قرار دارد نه واجب کفایی بلکه واجب عینی است.

معروفی عنوان کرد: در دفاع مقدس آنقدر هدف ما والا بود که دعواهای سیاسی جایی از اِعراب نداشت و اطاعت از امام‌مان برای ما اصل بود اما اگر امروز دشمن می‌تواند نفوذ کند به این دلیل است که عده‌ای هدف را فراموش کرده‌اند و یادشان رفته اصل، اطاعت از فرمایشات امام است. ببینید در همین یک ماه گذشته چگونه تفکر و گفتمان مقاومت سبب تحقیر دشمن شد.

وی افزود: کشور خبیث انگلیس که روزگاری پادشاه ایران را جابه‌جا و ملت ایران را تحقیر می‌کرد اُبُهتش از سوی همین پاسداران ما که با هلی‌کوپتر بر روی ناو آنها رفتند، شکسته و در دنیا خوار و ذلیل شدند. در جریان نفتکشی که به ناحق از سوی انگلیسی‌ها توقیف شده بود بدون گرفتن امتیازی مجبور به آزاد کردن آن شدند که اینها نتیجه تفکر مقاومت است.

فرمانده سپاه نینوای استان تأکید کرد: اگر برابر دشمن یک سانتی‌متر عقب بیاییم دشمن 100 متر جلو می‌آید و  اگر روبرویشان بایستیم آنها عقب‌نشینی می‌کنند.

 

  3 شهریور 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62666
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام