قدردانی فرمانده سپاه نینوا گلستان از کادر درمانی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/12/12/11477314_201.jpg

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پیامی از پزشکان ، پرستاران و کادر درمان مجموعه های علوم پزشکی استان قدردانی کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، در پیام سردار حسین معروفی آمده است:

برادران و خواهران عزیز و گرامی و مجاهدین عرصه‌ی سلامت، مجاهدت‌های شبانه روزی شما عزیزان طی چند روز گذشته در مبارزه با ویروس کرونا مرا به یاد رشادت‌هایی انداخت که به چشم خود درخطوط مقدم، عملیات‌ها و بیمارستان‌های صحرایی دوران دفاع مقدس دیدم.

صحنه‌هایی همچون اهدای ماسک خود در زمان بمباران شیمیایی به مجروحین و هزاران صحنه بدیع و بی نظیر دیگرازایثار و فداکاری و از خودگذشتگی.

بدانید دفاع از سلامتی مردم شریف و نجیب این مرز و بوم همچون دفاع مقدس، مجاهدت و دفاع از امنیت پایدار، دفاع از وطن و دفاع از ارزشهاست و همگی در پیشگاه خداوند متعال اجر جهاد را دارد.

ایثارگری الهی شما بزرگواران بی شباهت به اقدامات دلیرانه فرزندان این استان در مهار سیل ابتدای سال نیست و من یقین دارم شما جهادگران عرصه درمان بر این بحران نیز فائق خواهید آمد.

کاری که شما انجام می‌دهید یکی از مصادیق جهاد در راه خداست و بنده در مقابل این مجاهدت شما عزیزان سرتعظیم فرود می‌آورم.

خادمان مردم در سپاه نینوا را در این جهاد مانند همیشه کنار خود بدانید و یقین داشته باشید همه باهم کرونا را شکست خواهیم دا.

موفق و سربلند باشید
برادر شما حسین معروفی
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

  12 اسفند 1398
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 63277
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام