فرمانده سپاه نینوا در دیدار جانبازان 70 درصد در گرگان:
شایسته تر از شهدا و جانبازان در انقلاب اسلامی نداریم/سپاه سد بلای مردم و نظام است

نتیجه تصویری برای سردار معروفی فرمانده سپاه گلستان

سردار معروفی در نشست صمیمی با جانبازان 70 درصد شهرستان گرگان عنوان کرد که سپاه برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی گیرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در جلسه صمیمی با جانبازان ۷۰ درصد شهرستان گرگان که در حسینیه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: همسران جانبازان ایثار گران واقعی هستند.
 
وی درادامه افزود:شایسته از شهدا و جانبازان در انقلاب نداریم.
 
معروفی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: راه مصونیت بشری توسل به سید الشهداست، زیرا حسین ابن علی کشتی نجات است و حسین علیه السلام متعلق به بشریت است و آن کسی که به حسین ابن علی وصل شود مفهومش این است که ضمانت دنیا و آخرت از آن اوست.
 
فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد:جانبازان و شهدا به حسین ابن علی و قمر بنی هاشم متوسل شدند و خشنودی خدا را با ایمان عملی از آن خود کردند.
 
وی با اشاره به اینکه نصرت الهی زمانی شامل حال شما می‌شود که دین خدا را یاری کنید گفت: وقتی امریکائی‌ها اربده کشی کردند رهبر معظم انقلاب ایستادگی کردند وجواب آن‌ها را دادند و امریکائی‌ها عقب نشینی کردند، چون کسی که دستش در دست خداست از چیزی نمی‌ترسد.
 
معروفی تصریح کرد: دشمنان انقلاب ترسو‌ترین انسان‌ها هستند.
 
فرمانده سپاه نینوا با اشاره به سه عنصر اصلی دفاع مقدس گفت: ایمان، بصیرت و صبر سه عنصری بود که ما را در دفاع مقدس به پیروزی رساند و رزمندگان ما باورداشتند که برحق هستند و حرف امام را توصیه تلقی نمی‌کردند و با اعتقاد قلبی حکم او را حکم الهی می‌دانستند.
 
وی همچنین به حوزه و اندیشه اشاره و بیان کرد: حوزه اندیشه و فکر خیلی مهم است و باید از اندیشه مان مراقبت کنیم، زیرا خیلی‌ها بودند که در رکاب پیامبر و امیرالمومنین و حسین ابن علی علیه السلام بودند و همراهی کردند، اما عاقبت به خیر نشدند.
 
سردار معروفی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سیل اخیر در گلستان و خدمات سپاه به مردم گفت: در جریان سیل یک جهاد مقدسی شکل گرفت و سپاه نشان داد که سد بلای مردم است و پاسدار ما تا گردن ۶ ساعت در آب جهاد کرد.
 
فرمانده سپاه نینوا در پایان بیان کرد: سپاه برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیرد و این خدمت را زیبا می‌بیند و مردم تکیه می‌کنند و این تکیه گاه برای آرامش آنهاست.

  8 خرداد 1398
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام