فرمانده سپاه نینوا :
هرکس دل در گروی انقلاب دارد بسیجی است / دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی اند

سردار ملک شاهکویی، عنوان کرد: این را برای دانش آموزان تبیین کنید که ما میراث شهدا در گام نخست انقلاب را به دوش میکشیم و شما دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستید.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در دیدار با فعالان تشکل های دانش آموزی استان، اظهار کرد: چهل سال از انقلاب می گذرد و دشمنان ما در این ۴ دهه تمام توان خود را به کار بستند تا اسلام ناب محمدی را از بین ببرند.

فرمانده سپاه نینوا، خاطرنشان کرد: ما متعقدیم توجه به اقشار بسیج مهم است و توجه به بسیج دانش آموزی مهمتر از دیگر اقشار است.

وی، افزود: ملاک ما این است که همه شما که دل در گرو انقلاب دارید بسیجی هستید و هرکسی که به این انقلاب خدمت کند بسیجی نامیده می شود. 

سردار ملک شاهکویی، عنوان کرد: این را برای دانش آموزان تبیین کنید که ما میراث شهدا در گام نخست انقلاب را به دوش میکشیم و شما دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستید.

فرمانده سپاه نینوا، ابراز کرد: بدانید تربیت بر تعلیم مقدم است و اگر آموزش های ما با تربیت اسلامی همراه نباشد فایده ای برای انقلاب ندارد.

وی، ادامه داد: ایمان ، معنویت و دلدادگی در راه خدا همراه با بصیرت ، اطاعت پذیری از ولی فقیه و دشمن شناسی اصلی ترین شاخصه های انقلابی گری به حساب می آید که باید به آن توجه کرد.

سردار ملک شاهکویی، گفت: با مطالعه تاریخ انقلاب میفهمیم هرجا مطیع امر امام جامعه خود بودیم پیشرفت داشتیم و قله های موفقیت را فتح کردیم.

  5 مرداد 1399
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 63619
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام