به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان؛
همایش چلچراغ انقلاب اسلامی در گلستان برگزار شد

همایش چلچراغ انقلاب اسلامی در شهرستان گرگان به همت واحد خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ بعدازظهر سه شنبه همایش چلچراغ انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی و دانش آموزان دختر گرگان در کانون فرهنگی تربیتی طاها برگزار شد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در این مراسم اظهار کرد: به همت دانش‎آموزان انجمن اسلامی دانش آموزان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشور چهار هزار جشن در سطح مدارس برگزار شده است.

حسین تاریخی ادامه داد: در این جشنواره دانش‎آموزان ما در سطح مدارس نمایشگاهی را برپا می‎کنند که از نظر محتوا دارای سه محور دیروز، امروز و فردای ما است.

تاریخی تاکید کرد: در بخش دیروز ما دانش‎آموزان چهره‎های انقلابی را مرور می‎کنند و در بخش امروز ما دانش‎آموزان با اتفاقاتی که پس از انقلاب افتاده و در بخش فردای ما دانش‎آموزان تصویری از آینده این نظام می‎سازند.

وی با بیان این که این نمایشگاه در حال حاضر در بیش از چهار هزار مدرسه متوسطه در سطح کشور برگزار می‎شود، افزود: این نمایشگاه راویت محور است و به شکل غرفه در نظر گرفته شده که دانش‎آموزان در هر بخش دستاوردهایی که در این غرفه حاصل شده را ارائه می‎کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان کشور یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۲ بهمن در سطح کشور در نظر گرفته شده و تا ۲۵ بهمن در سراسر کشور دایر است و در کنار این مدرسه کاردو انقلاب را در نظر گرفتیم که در مرحله استانی دانش‎آموزان به محله‎هایی که اتفاق ویژه افتاده حضور می‎یابند.

تاریخی افزود: پس از مرحله استانی کاردو به مرحله کشوری راه می‎یابند و بیش از هزار نفر دانش‎آموزان از کاخ موزه قصر و غیره در تهران بازدید می‎کنند و از شبکه امید هم بازتاب جشنواره برگزار می‎شود.

وی تاکید کرد: در بیش از ۱۲ هزار مدرسه انجمن اسلامی داریم که در هر مدرسه ۱۰ تا ۱۵ نفر در دو متوسطه اول و دوم عضو انجمن اسلامی می‎شوند.

دست یابی به دانش هسته ای بزرگترین پیشرفت است

مدرس سواد رسانه کشور هم که سخنران ویژه مراسم بود، در این آیین اظهار کرد: برخی می‎گویند برای چه انقلاب کردیم تا تحریم شویم و ببینید کشورهای منطقه انقلاب نکردند و وضع مردمشان خوب است و کشورهای به ظاهر انقلابی و حتی با اسرائیل روابطشان قطع است با آمریکا رابطه شان قطع نیست مثل عراق و سوریه و با آمریکا رابطه دارند.

احمد قدیری‎ابیانه افزود: باید به این افراد وضعیت کشورهای اطراف را توضیح داد که این کشورها پول نفت را گرفته و برج‎هایی آنچنانی می سازند و آیا این برج ها نماد پیشرفت یک کشور است؟

قدیری ابیانه گفت: اندیشمندان عربی می‎گویند که ایران به دانش هسته‎ای و موشکی دست پیدا کرده و کشورهای ما جز برج‎های بلند چیزی به دست نیاورده است.

وی ادامه داد: برخی به جایی این که راه استقلال را در پیش بگیرند و قطع وابستگی کنند و روی پای خود بایستند، می‎گویند وابسته محض به آمریکا باشیم و برای تکان خوردن و کنش‎های بین‎المللی اجازه بگیریم.

لازم به ذکر است که در پایان از مدیران برتری که در سال های گذشته همکاری لازم را با دانش آموزان در نمایشگاه های مدرسه انقلاب داشتند تقدیر شد.

  16 بهمن 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61082
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام