رئیس کل دادگستری گلستان:
تکلیف نظارت ، وظیفه قانونی و شرعی حفاظت و اطلاعات استان است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/5/21/12386271_996.jpg

رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار با کارکنان حفاظت و اطلاعات استان گفت: تکلیف نظارت ، وظیفه قانونی و شرعی حفاظت و اطلاعات استان است  و در این راستا مهم ترین اصل، اصلاح و حفظ همکاران و سالم سازی داخل دستگاه است .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی هاشمیان با تاکید بر این که نگاه حفاظت نگاه پدرانه است افزود:  باید تلاش ما بر حفظ همکارانی باشد که درمعرض خطرند و از طریق تذکر از انحراف آنان جلوگیری شود اما اگر تذکرها کارساز نبود قاطعانه با تخلف در دستگاه قضایی برخورد می کنیم.

وی گفت: دومین اولویت حفاظت و اطلاعات دادگستری برخورد با کسانی است که به نام دستگاه قضایی  و در پوشش وکیل و قاضی،  کارچاق کنی می کنند و از دادگستری و همکاران نجیب و سالم ما آبرو می برند که خوشبختانه حفاظت استان عملکرد قابل قبولی در این بخش داشته است.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود از حفاظت و اطلاعات استان خواست : علاوه بر عمل به تکالیف نظارتی خود ، از روسای دادگستری ها و دادستان ها نیز بخواهند بر زیرمجموعه نظارت کنند .

هادی هاشمیان افزود: در مجموع حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ، عملکرد قابل قبولی داشته است و امیدواریم با ادامه این روند شاهد ابتکار عمل و تلاش های این مجموعه برای ارتقای سلامت  دادگستری و جلوگیری از فعالیت کارچاق کن ها باشیم.

پایان این مراسم رییس کل دادگستری استان با اهدای لوح از کارکنان مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تقدیر کرد.

  21 مرداد 1399
بخش : خبرها / قضاییه
کد خبر: 63666
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام