فرماندار شهرستان گرگان خبر داد؛
دستورالعمل برگزاری مراسم های عزاداری حکم قانون را دارد/ شرکت ۸۸۰۰ دانش آموز گرگانی در کنکور

https://static1.borna.news/servev2/CFlts4DlgGF8/KxuoffTghAA,/1581487569_img_20200212_093446_928.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد حمیدی در ستاد شهرستانی کرونا اظهار کرد: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا سوگواره های حسینی براساس ملاحظاتی باید برگزار شود و هیئت های مذهبی باید به آن اهتمام داشته باشند.
 
فرماندار گرگان با بیان اینکه تاکیدات ما براساس دستورالعملی است که برای برگزاری مراسم محرم ارائه شده است، یادآور شد: این دستورالعمل حکم قانون را دارد و باید در ایام محرم به آن اهتمام شود.
 
تمام مراسم با اهتمام به مسائل بهداشتی مثل استفاده از ماسک، ضدعفونی مکان مراسم قبل و بعد از برگزاری مراسم، ممنوعیت دسته روی  و سینه زنی و زنجیر زنی در فضای باز که در این دستورالعمل نیز به آن تاکید شده باید برگزار شود.
 
وی بابیان اینکه براساس این دستورالعمل سفره اندازی و اطعام دهی در ایام محرم و صفر ممنوع است، بیان کرد: هرچه نظارت و اغناسازی جامعه در خصوص اهتمام به دستورالعمل برگزاری مراسم های محرم و صفر بیشتر باشد مشکلات ما برای مدیریت برنامه های ماه محرم و صفر کمتر می شود.
 
فرماندار گرگان با بیان اینکه در ۲۰حوزه امتحانی بیش از هشت هزار و ۸۰۰ دانش آموز در آزمون گرگانی در آزمون سراسری کنکور شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: نظارت های لازم برای برگزاری کنکور سراسری به دقت انجام می شود.
 
شرایط گرگان هنوز قرمز است و باید پروتکل های بهداشتی در این شهر رعایت شود.

  29 مرداد 1399
بخش : خبرها / گرگان / جامعه
کد خبر: 63693
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام