اعتراض شدید جانشین سپاه نینوا گلستان به وضعیت توزیع روغن/ حسینی: مردم ما با فرهنگ هستند و خود را ثابت کردند

جانشین سپاه نینوا گلستان نسبت به نحوه توزیع روغن و مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اتفاقات اخیر در خصوص روغن، مرغ و تخم مرغ انتقاد و اعتراض جدی کرد.

به گزارش گلستان فردا، در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان که بعد از ظهر امروز برگزار شد، استاندار گلستان از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پرسید مشکل توزیع روغن چیست.

«حسین طلوعیان» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز بیان کرد: مشکلی در توزیع نداریم و مشکل ما در استان مشکل فرهنگی مردم است.

این اظهارنظر با واکنش جدی و نقد تند و اعتراض جدی جانشین سپاه نینوا گلستان مواجه شد.

«سیدموسی حسینی» خطاب به رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: مردم مشکل فرهنگی ندارند بلکه ما بهترین مردمی را داریم که در‌ هر عرصه بهترین همراهی و حضور را داشته‌اند، مشکل در مدیریت و توزیع اقلام بخصوص روغن در این روزها است.

وی اضافه کرد: متاسفانه شما به یک سری واحدهای صنفی خاص روغن برای توزیع تزریق می‌کنید که مشکلات امروزه را به وجود آورده است.

جانشین سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: در زمان توزیع تخم‌مرغ و مرغ نیز همین مشکلات وجود داشت و شما قانع نمی‌شدید که مشکل در‌ مدیریت و توزیع است تا زمانی که از ظرفیت بسیج اصناف استفاده کردید و مشکل برطرف شد.

حسینی بیان کرد: باید تعداد واحدهای توزیع کننده روغن در استان افزایش یابد و‌ ظرفیت بسیج اصناف و شبکه کاسب امین در بسیج در خدمت شما است و از این ظرفیت استفاده کنید.

وی اضافه کرد: نباید اینگونه باشد که واحدهای مخصوص و محدود برای توزیع روغن و کالاهای اساسی مشخص شود در حالی که همه اصناف ظرفیت توزیع را دارند، اگر در نظارت مشکل دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم چرا نمی‌خواهید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنید.

لازم به ذکر است، طی هفته‌های گذشته مشکل روغن در گلستان مردم را با چالش روبرو کرده و صف‌های طولانی و پرحجم متقاضیان خرید روغن در واحدهای مشخص شده صنعت، معدن و تجارت و بخصوص در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مردم را آزرده خاطر کرده و زمینه را برای سوء استفاده‌های احتمالی افزایش داده است.

  25 بهمن 1399
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 64006
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام